Előadó: | Jazz+Az |
---|---|
Album: | Egynek jó |
Megjelenés: | 1999 |
Hossz: | Keressük! |
Szövegírók: |
Geszti Péter |
Dés László |
|
Kiadó: | Tom-Tom Records |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Mondd, már megint lőnek vagy még mindig?
Az sorozat öl meg, amit lead az este.
Szívódj fel, mint doppung a testbe!
Gyere, rabolj el! Gyere, fogadj el!
Titkos ügynek titkos ügynök kell,
aki követ a kövezeten,
ezen az övezeten
azért les, hogy te menekülhess!
Gyere, szerezz meg! Gyere, kereslek!
Szoftverekedig a program a fejemben.
Neved a kulcsszó, ami nem ereszt.
Tudod ezt! Odaveszt ez a teszt
\\\"from the east to the west\\\".
Gyere szeress meg! Te vagy a párom -
- per három, én pedig a tipp
a Vip listádon.
Csak szólj, hogy üldöző boly vagy
üldözött boy legyen a szerepem?!
Tudnom kell!
Gyere, találd el! Gyere, találd fel,
mi legyen a kémhatás örökös elve -
Gyre, ölelj meg! - ,
mindenkinek a maga célkeresztje?!
Befog a radar, a akarom akar.
Gyre, találj rám!
Futok ezer záron át. Köröz a szervezetem, kedves!
Gyere, figyelj rám! Ha életed kedves,
te csak vágj elém az utakon! Izzanak a vonalak!
Lúgos futam, savas eső alatt.
Remeg a föld, szakad az ég, de te ne félj!
Úgy kaplak el, hogy az ölembe férj!
MONDD, HOL A SZÖKEVÉNY? NEM TŰNHET EL!
UGYE, MARAD EGY NYOM, AMIN AZ A KÉM NEM TÉVED EL?
SZEM FALAKAT BONT. HOL A SZÖKEVÉNY?
NEM BÚJHAT EL! IDEVEZET EGY NYOM, VELE FUT A KÉM,
NEM VESZTI EL. SZEME KÖVETEL.
GOND VAN A NYAKADON: ÉRTED JÖN EL, JÖN A VONATON!
PONT A TE UTADON! RÁD ÁLLT A JEL.
A SOR A RAVASZON!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Gyere, ne hagyj el! Gyere, ne adj fel!
Én most már szabadon foglak, úgy követlek - titkos ügynöke
a titkos ügynek, aki téged menteni jött.
Gyre, ne tűnj el!
Kód előttem, kód utánam.
Kid vagyok, kid nem? Csak te tudnád,
s ha egyszer letagad a képről a rendszer,
akkor is ott leszek a kép mögött!
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana