


| Előadó: | Mes |
|---|---|
| Album: | Keressük! |
| Szövegírók: |
Kőházy Ferenc (FankaDeli) Mr. Busta Kordik Zsolt Kőházy Ferenc Cserveni áron |
| Keressük a zeneszerzőt! | |
| Kiadó: | Keressük! |
| Stílus: | Keressük! |
| Címkék: | Keressük! |

Mr. Busta
Mit képzelsz magadról, miket beszélsz?
Én telibe baszom a pinát, te meg félre kefélsz.
Az én nevem eredeti old school gangszta Busta,
a magam fajta pitbull a picsádat szétbassza.
Komárom - Esztergom az enyémekhez tartozik,
Nézheted a menőket, mint valami kúrt mozit
Megtanítom a srácokat vért verni a faszba,
a szövegekre garancia az oszi féle gárda
Kiscsülők a mentor Iván, Guszti várunk,
kamu picsa mindenki a szádba bele állunk.
Vesztergom a pokol, a mikrofonomtól pusztulsz,
ha kinyalod a picsámat, attól meg tisztulsz.
Mikor üzengetsz nekem, még erősebb a hitem,
hogy mindent, amit terveztem azt el is értem
Dobd a W-t a kibaszott égbe,
a srácok a putriból basznak a székbe.
Villamos típus, csukja a fejedre
a repp szakmát Busta a betonba temette.
Mindenki szopjon, nincs béke csak háború,
hibázol meghalsz, itt én vagyok a true
Refr.: FankaDeli
Én majdnem elfelejtettem honnan jöttél,
a tükörben állok és a szemembe köptél.
A kötél a kezemben bitófa mögöttem,
ez amit látok minden egyes kölyökben.
Majdnem elfelejtettem honnan jöttél,
tükörben állok és a szemembe köptél.
A kötél a kezemben bitófa mögöttem,
ez amit látok minden egyes kölyökben.
FankaDeli
Ez repp, ahogy mondták, ez nem simogat,
ahogy majd bekenik szarral a síromat.
Itt már nincsen becsület, nincsen tartás,
egy szép napon miszternek ébred az elvtárs.
Ez Magyarország a Busta tru én meg igazi,
mégis barátok, ez ám a fika mi?
A hot-dogot csípem, csak a fehér háztól hányok
a ribancok húzzanak, de jöjjenek a lányok.
Bár a szemedből nem látom, hogy ezt értenéd,
hogy mi a különbség, elég, ha még betép
Elég, ha még leszop, elég, ha vagány,
bár téged felpofozna a 70 éves anyám.
Minden egyes sorod árverezi hiteled,
erre gondolj MC, miközben kivered
Én nem akarom, hogy birkák ura legyek,
ezért FankaDeli Feri örökre utcagyerek.
Refr.:
Én majdnem elfelejtettem honnan jöttél,
a tükörben állok és a szemembe köptél.
A kötél a kezemben bitófa mögöttem,
ez amit látok minden egyes kölyökben.
Majdnem elfelejtettem honnan jöttél,
tükörben állok és a szemembe köptél.
A kötél a kezemben bitófa mögöttem,
ez amit látok minden egyes kölyökben.
Mes:
Harmadikként Baranya, ki seggedet megbassza,
itt nem a mama kedvence, csak simán Mr. Busta.
Na meg a Fanka,ki a pálinkával kínál,
ki nem a krúba tartozik testvérem az kinn áll.
Ez itt a nem a magyar Justin meg a haverok,
ez itt az esztergomi, kecskeméti Komló gyilok.
Mi a szádba nem a szavakat, csak a faszt adjuk.
Ez itt az élet, ha nem érted, akkor hagyjuk.
Jöttök itt a nem hiteles kamu amcsi imázzsal,
szövegekbe ezret, életre egyet bevállal.
Vissza az állakkal, mi nem nyalunk a seggekbe,
Dolláros pezsgőből koccintunk a vesztedre.
Szarok itt ezrekre, mi a becsületet hárman adjuk,
jöhetnek ágyuk, én csak rágyújtok azt hagyjuk.
Ez itt a Mes, Fanka, Busta pitbull ossza,
szövegbankotokat fasszopó kifossza.
Refr.:
Én majdnem elfelejtettem honnan jöttél,
a tükörben állok és a szemembe köptél.
A kötél a kezemben bitófa mögöttem,
ez amit látok minden egyes kölyökben.
Majdnem elfelejtettem honnan jöttél,
tükörben állok és a szemembe köptél.
A kötél a kezemben bitófa mögöttem,
ez amit látok minden egyes kölyökben.



A mai Magyarország tánchagyományát és gazdag népzenei örökségét állítja középpontba a Magyar Állami Népi Együttes legújabb, Gyökerek és szárnyak című előadása, amelyet november 7-én mutatnak be Budapesten.
A hat fiatal koreográfus - Ágfalvi György, Darabos Péter, Farkas Máté, Fundák Kristóf, Kele Kristóf és ifj. Zsuráfszky Zoltán - alkotói látásmódját tükröző előadás
zenei koncepciója Pál István "Szalonna" munkája, aki a Kárpát-medence különböző tájegységeinek táncait és hangzásvilágát ötvözi egy új, kortárs színpadi formában.
A bemutató a Magyar Állami Népi Együttes küldetését folytatja
Hidat épít múlt és jelen között, miközben látványos, érzelmekben gazdag táncszínházi élményt kínál. A Gyökerek és szárnyak különlegessége, hogy - a Kincses Felvidék, a Megidézett Kárpátalja és az Ezerarcú Délvidék sikeres tematikus előadásai után -
most először született olyan önálló produkció, amely kizárólag a mai Magyarország tánc- és zenei hagyományaira fókuszál.
A mű gerincét a magyar néptánc legnépszerűbb formái - a botoló, az ugrós, a csárdás és a friss csárdás - adják, amelyek Szatmártól Rábaközig, a Dél-Alföldtől Nógrádig reprezentálják a Kis-Magyarország tájegységeit.
Pál István "Szalonna" zenei vezetésével a régies és új stílusú népzenékből egyaránt merítő dallamok szólalnak meg a citerától és tekerőtől a pásztorfurulyán, cimbalmon, kis klarinéton és vonós bandán át, kiegészülve szólóénekekkel és tánccal kísért dalokkal.
A produkció szellemiségét Goethe azon gondolata ihlette, miszerint "a legtöbb, amit gyerekeinknek adhatunk: gyökerek és szárnyak".
A gyökerek a múlt értékeit, a szárnyak pedig a megújulás bátorságát jelképezik.
A produkció a Magyar Állami Népi Együttes ars poeticáját testesíti meg
A hagyományt nem lezárt múltnak, hanem élő örökségnek tekinti, amely képes megszólítani a jelen emberét is.
A hat fiatal koreográfus közösen formálja meg azt a gondolatot, amely a paraszti lét univerzális tapasztalatait, a segítő és ártó erők örök küzdelmét idézi meg.
A műsor nem hagyományos történetmesélés, inkább érzések, asszociációk, emberi sorsok szövedéke: a mag elvetésétől a termés learatásáig tartó életkörforgás szimbolikus megfogalmazása.
Fotók: A Magyar Állami Népi Együttes Facebook oldala