Előadó: | Tankcsapda |
---|---|
Album: | Élni vagy égni |
Megjelenés: | 2003 |
Hossz: | 3:25 |
Szövegírók: |
Lukács Laci |
Fejes Tamás |
|
Kiadó: | Sony Music |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Többé az sem érdekel ha ki vagyok rúgva
Eleget ittam és most má' be vagyok rúgva !hú!
Nem számít már hogy a hajnal hol talál rám
Mi lesz velem azt csak az Isten tudja
Többé az sem érdekel ha le vagyok téve
Akkor is ez volt életem eddigi legjobb éve
Ragadtak a nők mint a legyek a légypapírra
Ahogy a nagykönyvben meg van írva
Az életem nője az pont olyan mint te
Én bármit mondtam ő mindig elhitte
Az életem nője az pont olyan mint én
Ha kérné újra megtenném
Többé nem érdekel nincs bennem bánat
Van rá pénz hát ihatunk még egy párat
De aztán jól vigyázz mer’ ha vékony jégre állsz
Könnyen előbújik belőlem az állat
Többé nem érdekel hogy téged nem érdekel
Hogy hiába hívlak téged nem érlek el
Azt mondta úgy berágott hogy
Hiába vittem virágot ezzel már
Semmit nem érek el
Az életem nője az pont olyan mint te
Én bármit mondtam ő mindig elhitte
Az életem nője az pont olyan mint én
Ha kérné újra megtenném
Engem hidegen hagynak az unalmas intim részek
Ne beszélj mellé nekem a lényeget mondd
LÁTOD így néz ki egy fickó amikor teljesen részeg
Ha menni akarsz hát menj innen és pont
Többé az sem érdekel ha ki vagyok rúgva
Már eleget ittam és most már be vagyok rúgva
Nem számít már hogy a hajnal hol talál rám
Mi lesz velem azt csak az Isten tudja tudja
WÁÁ WÁÁ WÁÁO
Az életem nője az pont olyan mint te
Én bármit mondtam ő mindig elhitte
Az életem nője az pont olyan mint én
Ha kérné újra megtenném
Tegnap délelőtt újra láttam őt
Kávéval kinált egy ismeretlen nőt
Intettem ha lát az úton jöjjön át
Vártam már rá
Mer’ az életem nője mégis csak
Pont olyan mint te
Én bármit mondtam ő persze mindig elhitte
Mer’ az életem nője mégis csak pont olyan mint én
Ha kérné újra megtenném
Whoo
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana