Előadó: | DSP |
---|---|
Album: | TÁRSADALOMKLINIKA |
Megjelenés: | 2008 |
Hossz: | 0:00 |
Szövegírók: |
Dipa Hajdú Imre Krausz Attila Tóth Dániel György |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Én nem árulok drogot,én mérget árulok
Ez lassan öl a szívhez a véren átjutok
Olyan piszkos,nem segít a tetanusz se
Még a pár ócska rímed,amit betanulsz se
Mért nem lazulsz be,mielőtt bebuknál
Bízd a piszkosra a piszkos munkát
Szívem jó,de félek az elmém beteg
Két énem van már az egyik nélkül sem élhetek
Bemutatom piszkost ő a legmerészebb álmod
Angyalokkal reggelizek az ördöggel vacsorázok
Aljas szemét leszek ha az enyéimmel baszakodsz
Egyben biztos lehetsz hogy a telepik ravaszok
Túl sok itthon már az önimádó rövidlátó
Akik rövidesen kiesnek a körhintából
D most magasabbra kapcsol a fokozaton
Ha nem izlik amit köpök,akkor edd a forró szarom
Ref.:2x
Ez a mocskos Balkán nem a piszkos dél
Itt a piszkos D,itt a piszkos D
Rakd ki a melled ,add a piszkos lét
Itt a piszkos D,itt a piszkos D
Hagyd a letargiát,mert az kirágja a szíved
Én az ÉKG-den sűrűre karcolom az ívet
Piszkos életművész,hogy kell élni neki ne mondd
Szeretem a nőket,meg a lét mint Regie Ramond
Kaland megtalálna,akkor is ha nem keresném
Legendássá válik lassan minden részeg estém
Baba valld be minden izgat ami erkölcstelen
Ezért lenne szép,hogy egy éjszakát eltölts velem
Megihletett a szép seggedd,öhöm úgy értem a szépséged
Nem ismerlek még téged,de nem ismerek mértéket
Lehetsz te díva vagy akár a város kurvája
Szeress vagy felejts el,az idő túl drága
Érezd a romantikát ketten piszkosabbak vagyunk
Naplementétől napfelkeltéig ba...áuhhhhhhhh
Dipa te egy állat vagy ez az egy már biztos
Ember tervez isten végez,D meg piszkos
Ref.:2x
Ez a mocskos Balkán nem a piszkos dél
Itt a piszkos D,itt a piszkos D
Rakd ki a melled ,add a piszkos lét
Itt a piszkos D,itt a piszkos D
Itt a piszkos… 8x
Én egy állat vagyok,már vágod ez más szint
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana