dalszöveg, előadó kereső
Dalszöveg, előadó kereső
előadó, zeneszöveg betűválasztó
Válassz előadót:
0-9
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
q
r
s
t
u
v
w
x
y
z
Tartalom
Aida (musical): A palást tánca

Aida (musical) - A palást tánca

off off off off off
Album: nincs kép
Előadó: Aida (musical)
Album: Keressük!
Szövegírók: Tim Rice
Szomor György
Zeneszerzők: Elton John
Kiadó: Keressük!
Stílus: Musical
Címkék: feldolgozás [+]
Megtekintve: Ma 2, összesen 11450 alkalommal
Tartalom
Dalszöveg

A palást tánca

(Aida):
Mit tehetnék értük pont én, egy szolga
Miért ró rám ily nagy terhet az ég, mondd miért
Már nem vagyok az, aki rég, csak voltam
A múltból egy árny, amely épp csak él
Hogy segítsen máson, ki magán sem tud
Nehéz, túl nehéz

(Núbiaiak):
Aida! Aida!
Hív az ősi vér
Mi majd szolgálunk téged
Vezesd néped, amíg élsz
Érted meghalnánk
Kérünk, adj reményt!
Aida! Aida!

(Nehebka):
Lesz palástod selyem,
Egy másik, szebb helyen
Nem koszos és rongyos
Rút len költemény

De úgy lépkedj benne,
Mintha aranyból lenne,
Ez életben tart,
Ez ad új reményt

Hisz ez nekik a minden
És neked nem más
Csak egy tánc
Csak egy tánc

(Núbiai rabszolgák):
Aida! Aida!
Hív az ősi vér
Mi majd szolgálunk téged
Vezesd néped, amíg élsz
Érted meghalnánk
Segíts, adj reményt!
Aida! Aida!

Aida! Aida!
Aida! Aida!
Aida!

(Aida):
Mit tehetnék értük pont én, egy szolga
Miért ró rám ily terhet az ég, mondd miért
Már nem vagyok senki, csak árny, egy nulla
Ki elrejti arcát, ne lássák, hogy fél
Hogy segítsen máson, ki magán sem tud
Mit vársz?
Mit vársz?
Mit vársz?
Mondd tőlem mit vársz?

előadó, zeneszöveg betűválasztó
Válassz előadót:
0-9
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
q
r
s
t
u
v
w
x
y
z
Hírek
Hírek

A Blahalouisiana énekesnője: bármennyire szeretek szerelmes lenni, a ma esti koncert érzése annál sokkal jobb

Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét

A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.

 

A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt.  Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.

 

Blahalouisiana-dalszövegek itt.

 

Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.

 

A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.



 

Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?

 

Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.

 

Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.

 

Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál

 

A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.

Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.

 

Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.

 

A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt

 

– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb

 

– fogalmazott az énekesnő.

 

A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.

 

Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.

 

– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez

 

– tette hozzá Barbi.

 

 

Fotók: Blahalouisiana

 

Vers mindenkinek - zenei ajánlat

Tóth Árpád - Újév reggele c. megzenésített verse

Adományozás