Előadó: | Brigantik |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
DooLeeGee Titus Cassius |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
/DooLeeGee/
És tessék, és tessék! Itt van az édesség.
Szopogasd el, kérlek! Vagy nem vagy éhes még?
A hossz a lényeg, nem számít a szélesség.
Hidd el, tényleg jó az állóképesség.
Ez az egyszemű kígyó, feje a mérges vég.
Ah, igen, így jó. Rád megy a fehér festék.
Minden nő ezt akarja, a fele népesség.
Ne szorítsd, te marha! Nem látod, már véres rég!
Ezért nem kell pénz, csupáncsak egy kéz.
Csak játssz vele, és nézd, hogy folyik a méz.
Ha rád megy, sincs vész. Közelben a szemész.
Az egész nem nehéz, csak akadj rá, és kész!
Már megesz a penész. Hé, most meg hova mész?
Megáll az ész. Most legyél merész!
Legyél tehenész, és fejd meg e testrészt!
Engem mindig elérsz, hogyha tejet kérsz.
Refrén:
A miskolci figura a Brigantiké.
Az édesség mindig egy rosszfiúé.
A finomság mindig egy fenegyereké.
Yippi-yá-yó, yippi yá-yé.
/Titus Cassius/
Én vagyok az, én vagyok az, én vagyok az, én.
Titus Cassius, az old school kém.
Ez a Szinva partja, Miskolc fattya.
Ezt az édes cukrot lazán odabassza
Nektek. Nesztek! Akárhova mentek,
A miskolci figura hívei lesztek.
Ne szóljon a szátok! Nem fog az átok.
Gyertek lányok! Hadd másszak rátok!
Haladok az úton, a régi nótát fújom.
Akinek ez nem tetszik, az angolosan húzzon!
Szeretem a mézet, nem is kell kérned,
Csöpögtetek bébi sokkal többet.
Rád csatlakozok, ősi erőt hozok.
Amit kiveszek, rögtön be is tolok.
Mit szólsz ehhez kenyér? Feláldozom ezért
A testemet, nehogy szűzkurva legyél.
Refrén
/DooLeeGee/
Csak finom sex vár, de kiürült a magtár.
Csak finom nektár, mit az arcodba kaptál.
Beterített már a mézzel teli kaptár.
Bizony, ennek kár, de majd megtelik a raktár.
Nincs rajtam gyerekzár. Kislányok, gyertek már!
A szobám egy gyerekgyár. Let's fuck in a snackbar!
A csaj elkezdi nyelvezni. Ez mi?
Mi vagy te, leszbi? Próbáld élvezni!
Figyelj! Itt egy farok, egy száj, egy marok.
Tedd össze a hármat! Csak ennyit akarok.
Vagy mehetsz haza gyalog. De béna! Beszarok.
Ha nem leszel ügyes, nem vár majd a sarok.
Látom, ez nem megy, szóval itt a gumi zokni.
Csak meg kell szokni gyorsan mozogni.
Mondom, gyorsabban! Több öröm lesz abban.
Meglátod, megcsappan a folyékony szappan.
Refrén
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana