



eljött a nyár mit régóta vártam már
eljött a dal,mi szívembe belemar
eljött a nyár mit régóta vártam már
eljött a dal,mi szívembe belemar
lelkemben harc dúl,mindenki felé haragot intéz
kiabálok magányomban,mindenki őrültnek néz
miért rossz a kedve?
miért türelmetlen?
miért ül a szobában,egyedül és csendben?
miért nem lehet kedves?
miért nincs neki jó napja?
miért van az hogy az érzéseit folyton kimutatja?
azt állítják ismernek,akkor miért nem tudják a választ?!
Idegölő kérdéseivel mindenki csak fáraszt!!
sohasincs jókedvem
nem vagyok türelmes
magányos vagyok
és csendes
nem tudok kedves lenni
kényszerből nevetni
és az érzéseimet,a föld alá temetni!!
Bocsánat hogy ilyen vagyok,nem tudok ellene tenni
Emlékezz hogy nem én akartam megszületni
De ha már itt vagyok ,akkor fogadj el ilyennek
s ne kívánj azok közé,kik most a temetőben pihennek
elmúlt a nyár,hiába várom már
elmúlt a dal,szívem belehal
elmúlt a nyár hiába várom már
elmúlt a dal,a szívem belehal


A Sávlekötő Camp idei győztesei, Szabikeyz és Juhász Zoli új, közös dalukban minden eddiginél személyesebben nyúlnak az emberi sebezhetőség témájához.
Az Üvegszilánk egy lírai popfelvétel
A dal különleges, „üvegszerű” hangzásvilággal idézi meg a törékenység érzését. A számhoz készült videóklipben lassított felvételeken keresztül jelenik meg az összetörés és újjászületés szimbolikája.
Zeneileg az Üvegszilánk középtempós, nyolcados lüktetésű groove-jával különleges helyet foglal el a duó repertoárjában. Mindkét előadó személyes történettel kapcsolódik hozzá.
Dal az emberi sebezhetőségről
„Számomra ez a dal arról szól, hogy mi emberek mennyire sebezhetőek és törékenyek vagyunk, és milyen egyszerűen széteshetünk kis pici üvegszilánkokra. Két évvel ezelőtt volt egy műtétem, ami egy életveszélyes állapotba torkollott.
Abban az időszakban nagyon egyedül éreztem magam, mert nem volt ott mellettem az akkori társam, nem számíthattam rá igazán a bajban, düh és tehetetlenség kavargott bennem.
Azóta is az egyik legmélyebb dalunknak érzem, mert akárhányszor meghallgattuk, mindig libabőrösek lettünk. Pedig hallottuk már legalább ötszázszor” – árulta el Szabi a különleges és nosztalgikus hangulatú szerzemény mögötti sztorit.

Juhász Zolinak is van személyes érintettsége
„Ez egy olyan dal, ami élethelyzettől függően mindenkinek mást fog jelenteni, de amiből eredetileg kiindultunk, az az, hogy a legfontosabb dolgaink sokszor nagyon törékenyek. Ha nem vigyázunk rájuk, könnyen szilánkokká törnek előttünk. Amikor dolgozni kezdtünk rajta,
épp egy nehéz időszakon mentem át – sok érzelmet és fájdalmat sikerült belesűrítenem.
Mostanra ez a szám egyfajta időkapszula lett számomra. Azt ugyan nem tudom a mai napig megmondani, melyik a kedvenc közösünk Szabival, de az biztos, hogy ehhez kötődöm a legerősebben érzelmileg.”
A videóklip koncepciója tudatosan egyszerű
A Péterfy Bori-cameoval készült, moszkvatérrel közös Kardiológus korábbi, narratív videója után ezúttal a látvány nem történetet mesél el, hanem egy hangulatra segít ráhangolódni. A rendező Vészi Samu, az operatőr Tóth-Heyn Máté volt, a klipben látható cukorüveg maszkokat pedig Nagy Sára Míriám készítette. A forgatás során a csapat egy slow motion kamerával dolgozott, különböző üvegtárgyakat zúzva szét, hogy a dal metaforáját vizuálisan is életre keltsék.
„A Kardiológusnál nagyon jól működött egy igazi, full extrás klip, de ennél a számnál kifejezetten olyat szerettünk volna, ami nem veszi el a figyelmet a zenétől, csak még jobban ráerősít egy érzésre a dalban” – mondta Zoli.
„A kedvenc pillanatom az volt, amikor a stáb dobált bele minket a matracba, és a felvétel után együtt néztük vissza a lassításokat. Jót nevettünk rajta.” – egészítette ki Szabi a jó hangulatban telt forgatás kulisszáival.

Mindkét zenész vallja, hogy néha a széttörés az egyetlen út ahhoz, hogy újra egésszé váljunk. Sokszor a legnehezebb pillanataink azok, amik végül – néha hosszú úton – a legszebbekhez vezetnek.
Fotók: Szabikeyz x Juhász Zoli