Előadó: | Dolly Roll |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
Fenyő Miklós |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Tizenéves a nyár,
Szerelem szele száll,
A nagy élet előttünk áll.
Nekünk szól a gitár,
Te meg én ugyebár,
A jövőbeli híres pár,
Így láttuk valamikor rég.
De a szemed ugye csillog még,
Hiszed ugye amit akkor rég.
Hogy az igazi csak most jön még,
Meseszép a világ mifelénk.
Huszonéves a nyár,
Nagy idők szele száll,
A világ szeme rajtunk már.
Te meg én ugyebár,
De menő ez a pár,
Milliók szíve táncot jár.
Így jártunk nem is olyan rég.
De a szemed ugye csillog még,
Hiszed ugye ugyanúgy mint rég.
Hogy az igazi csak most jön még,
Meseszép a világ mifelénk.
Lám mit ad az ég,
Váratlan jő egy új esély,
Hogy mindent újra élj,
S máris olvad a jég.
De a szemed ugye csillog még,
Hiszed ugye amit egykor rég.
Hogy az igazi csak most jön még,
Meseszép a világ mifelénk.
Meseszép a világ mifelénk.
(solo)
Így láttuk valamikor rég.
De a szemed ugye csillog még,
Hiszed ugye ugyanúgy mint rég.
Hogy az igazi csak most jön még,
Meseszép a világ mifelénk.
Lám mit ad az ég,
Még mindig újra álmodunk,
És találkozunk,
Úgyse válhatunk szét.
De a szemed ugye csillog még,
Hiszed ugye ugyanúgy mint rég.
Hogy az igazi csak most jön még,
Meseszép a világ mifelénk.
De a szemed ugye csillog még,
Hiszed ugye ugyanúgy mint rég.
Hogy az igazi csak most jön még,
Meseszép a világ mifelénk.
Meseszép a világ mifelénk.
Sikeres showcase-nappal indult, majd változatos kanyarokkal, katartikus pillanatokkal és felfedezésekkel folytatódott a Bartók Tavasz keretében megrendezett Ritmo.
Ígéretéhez híven élményekben gazdag, globális merítést adott a 2024-es Budapest Ritmo háromnapos zenei utazása április 11-13. között. Gérald Toto varázslatos afro–francia sanzonjai, Gaye Su Akyol galaktikus karizmája, a BCUC által vezényelt transzszeánsz és a Puuluup felszabadult folkja ejtette rabul a közönséget.
Boldog arcok, a tavaszi estén teraszon pihegő közönség, networképítő nemzetközi szakemberek töltötték meg az Akvárium Klubot a Ritmo két fő koncert napján. A „felfedezések fesztiválja” szinte mindent felvonultatott, amit a műfajtól elvárhatunk: elmélyült pillanatokat, távoli kultúrák üzenetét és önfeledt bulit.
Gérald Toto
A hazai közönség imádta Gaye Su Akyol anatóliai pszichedéliáját, a BCUC afrofuturista őrületét, Gérald Toto simogató hangját és stílusát, vagy a Duckshell és Luca Bassanese közreműködését a Bella ciao erejéig. Az Erzsébet téren a legfiatalabb korosztály is kitáncolhatta magát a Duckshell és a Hét Hat Club ingyenes koncertjein. A Puuluup megnevettette és megtáncoltatta a hallgatóságot, míg a Romano Drom Terne Čhavéval közösen adott jubileumi koncertje ünnepi hangulatban telt. Az időjárás is kedvezett a fesztivál hangulatának, amihez tökéletes aláfestést adott Cyborg Templar és Tibsā az Akvárium teraszán.
A showcase-napon a hagyományos népzenétől a dark folkon át az elektronikus fúzióig vonultak fel térségünk zenei dialektusai.
Minden produkció telt házzal ment a Szimpla Kertben, a fellépések hatására több meghívást kaptak a zenekarok, ami a Ritmo egyik kiemelt törekvése. Sikerrel, az eddigi legmagasabb részvétellel zárult a Ritmo szakmai programja is a Magyar Zene Házában. Chris Eckmann, a ljubljanai székhelyű Glitterbeat kiadó alapítója kapta idén a Budapest Ritmo Díjat és az azzal járó egyedi bakelit lemezt, amelyet Weyer Balázs, a Hangvető programigazgatója adott át. A filmprogram idei különlegessége, Vincent Moon és a Dalinda közös alkotása erős szakmai visszhangot keltett.
A világzenei fesztivál idén is hozta, amitől jellegzetes és különleges ez a programsorozatot: nemzetközi szakemberektől az olasz költő-aktivistán át a dél-afrikai punk kollektíváig és a kíváncsi közönségig, mindenki találkozott a Ritmo sajátos erőterében.
Fotók: Pesthy Márton