Előadó: | Riddler |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
Siska Feenoocchi Riddle Altare |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Siska Feenoocchi:
Ahol az ég a földet éri, én ott várok Rád
nem maradok adósod,ahogy másnak sem,elkenem a szád
bár néha csurran-cseppen valami,s ennek nem látom a végét
bocs,de azt kell hogy mondjam kurvára unom a város szélét,
engem más dolgok ráznak fel,mint pultnál spanom a shake-et
Ha ez bűn,bűnös vagyok baszd meg,mert én pusztítom a fake-et
éjjel a pokol konyhájában harocolok magam ellen,
de még egyszer sem nyertem,mindig Siska győz le engem
a bűnös rímek rabja vagyok,de volt hogy kételkedtem
aztán újra jött az éjjel,és csak papírt kellett vennem
a halott kéz megint életre kelt s táncolni kezdett
egész hajnalig,míg a nappal egy újabb csatát vesztett
sötétre festett szavakkal mindent a gyűlölet,
elmémben átkok,imák,hibák, csak bűvölet
végtelen mezők,amíg a szem ellát,testemben kábel,
lángol majd Bábel,mikor enyém lesz Ábel
Káin ébred...
refrén (Riddler):
érzem közeledik megint ő kerekedett felül
beásta magát teljesen,letelepedett belül
szüntelen suttog hozzám a kétség éjszakáin
Ábel messze jár,s te ki vagy? én ma Káin
érzem közeledik megint ő kerekedett felül
beásta magát teljesen,letelepedett belül
szüntelen suttog hozzám a kétség éjszakáin
Ábel messze jár,s te ki vagy? én ma Káin
Riddler:
ébredés, arcomon könny és veríték elegye
megint itt hagyott,de tudom jól visszajön hogy elvegye
a testem,teljes legyen uralma,hisz ezt akarja
ő önti énem negatívját destruktív alakba
már nem elég,érzem örül,hisz látja egyre erősebb
a kényszer,hogy csak szolga legyek miközben trónol
énem királysága felett az égbolt egyre felhősebb
ha udvarába érkezik, mindenki behódol
ellenségeit megtöri, nincsen kompromisszum
hiába látok mindent jól,akár a Holdon is túl
rajta nem tudok úrrá lenni,bár néha nem is akarok
olykor nem tudom,hogy őriz-e vagy csak szimplán rab vagyok
halrajok ha cápa jön,minden ellenfelem futna
a baj csak az hogy bántaná,kiket eszembe sem jutna
ezért marad az örök harc,őket nem hagyom hogy elvegye
kettős élet keveréke,könny és veríték elegye
refrén (Riddler)
Altare:
Megfagyaszt a hőség a mementók bűze
Aurád gonosz őse egy kedves szót űz el
A tűzzel támad fel hantjából a holt
A vád temette be mi eleve koholt volt
Ez génekbe írt h vérébe mar vére
Mert éhes a véreb harap ha majd kéred
A sikongás felriaszt hallom lenn a mélybe
Az irigység kényszer nem hagyja h éljek
Mert kell még két kéj szer egy letépett jázmin
Két húron jáccom el Ábelt vagy Káint
Fűt az irigysége így rostomba vénámba
Mert többet látok egy ostoba gyémántba
A mostoha lédám ma kitépi a szívem
Asszittem h piros de fekete a színe
Szinte dobbant egyet és undorodik szagától
Mint Föld az embertől egy kétszínű magától
Refrén (Riddler)
Fájdalomból született poptrilógia nyitja az új korszakot
Egy bevállalós bemutatkozással indítja az új érát. A Manipulatív című felvétel nemcsak zeneileg, de vizuálisan is rögtön egy erős antré. A hozzá készült klip misztikus, erotikus hangulatú és egy videótrilógia nyitódarabja.
Mindig nehéz kérdés, hogy mit kezdjen az a híresség a karrierjével, aki ország-világ előtt nőtt fel.
Bari Laci egyedi utat talált az újrakezdéshez
- Szeretnék végleg búcsút inteni a múltamtól és attól, amit a Bari Laci név jelentett. Büszke vagyok a kezdetekre és az első nagyobb sikereimre, de ma már mást keresek a művészetemben. Az a (kis)srác, aki feltűnt Az ének iskolájában, majd megírta a Féltelek című dalt, még mindig bennem él, csak azóta sokat változott emberként és zenészként. Szeretném megmutatni a Marsall-féle oldalamat: egy huszonöt éves előadót, aki zeneileg érettebb, és aki nem fél tovább, hanem nagy kanállal falja az életet - mondta el a miskolci énekes-szerző, aki a második keresztnevét, a Marcellt alapul véve választotta új művésznevét.
A váltás nem előzmény nélküli
Az elmúlt egy évben az énekes már egyértelmű jeleit adta annak, hogy sötétebb, kortársabb zenei világban találja meg önmagát. A Radics Gigivel közös közönségkedvenc, az Emlék is előrevetítette ezt az irányt.
A Manipulatív című szerzemény kiteljesedése
- Olyan zenét akartam csinálni, ami őszinte, nagy ívű dallama van, de közben abszolút mai, slágeres és erős a hangzása. Magyarországon piaci résnek érzem magát az éneklést, mint valódi fogalmat: hogy valaki tényleg énekel, érzéseket ad át a hangjával, nem csak dalolgat. Szerintem a szakmának szüksége van egy olyan hangra, ami tényleg megszólít, de közben nem marad rétegzene - fűzte hozzá Marsall.
A Manipulatív mögött megrázó személyes élmény áll
A dalt egy fájdalmas kapcsolat inspirálta, amelyben az előadó saját bőrén tapasztalta meg a manipuláció romboló erejét.
- Ez a dal egy nagyon személyes tapasztalatból született: egy olyan kapcsolatból, ahol saját bőrömön tapasztaltam meg a manipulációt. Akkor még nem láttam tisztán, de miután kijöttem belőle, már képes voltam kívülről, józanul ránézni, és megfogalmazni dalban, hogy egy férfi mennyire könnyen el tud veszni ebben a játszmában. A stúdiómunkában végig ott volt ez az őszinteség és fájdalom, amit át akartam adni, hogy aki hallgatja, az is érezze, miről szól igazán - fejtette ki érzéseit az előadó.
Látványban is erre a sztorira épített a klip
A videó a manipuláció erejét szimbolizálja, és hogy egy férfi milyen könnyen elcsábul, ha a szív és a vágy felülírja a józan észt. A vége pedig drámai és hátborzongató, és ez még csak a kezdet, hisz három részből áll. Tehát abban már biztosak lehetünk, hogy minimum két track is várható a közeljövőben Marsall néven.
Fotók: Marsall