


| Előadó: | Watch My Dying |
|---|---|
| Album: | Klausztrofónia |
| Megjelenés: | 2004 |
| Hossz: | 3:16 |
| Szövegírók: |
Eszenyi Imre Bori Sándor |
| Keressük a zeneszerzőt! | |
| Kiadó: | Keressük! |
| Stílus: | Keressük! |
| Címkék: | Keressük! |

Nap nap után, sosem szállhatok le
fejreállíthatom a térképet
felfognám, a sínek miért
ahonnan jöttem, ott érnek újra véget
izzadtság folyt a betört számlapon
a bifokális üveghegyen túl
a távolság talán nem rövidül
éppen olyan örök, akár a blues
nem muszáj tovább vonszolnod
értsd meg, helyettem úgysem tudod
megérinteni a horizontot
megérteni a hívó szót
szélcentrifugában sodródva
megkörnyékez a megfontoltság
hogy nélküled is végigcsináljam
akkor is, ha úgy gondolsz rám
mint egyenletre, az egyetlenre
mindegy felejtsd el, nekem nem kell
kövess, vezess, vagy állj félre
de ha csak magadat keresed, kerülj ki engem
mit vársz, ez csak egy sláger szövege :)
nem érdekel és nem sajnálom
igen, lehet hogy ez az egész
tévedés, de legalább a sajátom
és talán nincs fény az alagút végén
mindegy felejtsd el, nekem nem kell
kövess, vezess, vagy állj félre
de ha csak magadat keresed, kerülj ki engem


Közeleg a Carson Coma ötödik nagylemeze, de még itt egy utolsó single, a Szemüveg: nem mással, mint Dzsúdlóval kiegészülve.
Egy szürreális szerelmes dal a látás érzékszervének elvesztéséről - és annak megtalálásról egy emberben.
Megérkezett a Szemüveg
“A dal vezérgondolatát, miszerint ha a megfelelő partnerrel éled az életedet, akkor minden, ami addig ködös és homályos volt, kitisztul, így pedig jobban rálátsz mind a világra, mind saját magadra, a -4.5-ös rövidlátásom, valamint mind a tényleges, mind a metaforikus szemüvegem inspirálta.
(Dzsúdló) Marcival már kezdő előadó korunk óta vagyunk nagyon jó barátok - az elmúlt években többször kacérkodtunk a közös dal gondolatával
többször neki is futottunk, de a próbálkozások ellenére valahogy ezelőtt még nem sikerült olyan számot összehoznunk, amiről érezhető, hogy ez nem csak két, egymás munkásságát elismerő előadó együttműködése, hanem két barát közös alkotása. Ezzel szemben a Szemüveg nagyon organikusan gurult ki: a stúdiózás és a klipforgatás során azt éreztem, hogy
egy alternatív univerzumban Dzsúdló nyugodtan lehetne a 7. Carson Coma tag!”
- árulta el a dalról Fekete Giorgio, a zenekar frontembere.
Az érzékszervek elnémulnak, a valóság elmosódik, és csak egy dolog marad éles: te
A dal egy bizarr, mégis gyengéd vallomás arról, milyen, amikor valakin keresztül próbáljuk értelmezni a világot - és közben így találjuk meg magunkat is igazán. A közös munkát Dzsúdló így idézte fel:
“Nagyon régóta benne volt a levegőben a közös a fiúkkal, szerintem minimum 2 éve beszélünk róla a Giorgioval, aztán idén megbeszéltük, hogy júniusban megindítjuk a stúdiózást Párizsban. Ez inkább lett mondjuk ráhangolódás, mert körülbelül az összes cuccunkat ami kellett volna a hasznos stúdiózáshoz otthonhagytuk, de demózni legalább tudtunk. Nem volt nehéz megtalálni a közös metszetet, régóta ismerjük egymást a srácokkal, egészen könnyen tudunk egymásra hangolódni zeneileg is.
Szerettem ennek a dalnak a folyamatát, a végeredményt meg még inkább.”
A Szemüveg a november 28-án megjelenő Purgatórium album utolsó kislemeze
Míg az előző, a lemez címadó dalában nem kisebb nevekkel, mint Krúbival és Beton.Hofival állt össze a zenekar, most Dzsúdlóval kiegészülve jelentkeznek egy újabb slágerrel. A dalokat élőben március 27-én hallhatja a közönség az MTK Sportparkban, a Purgatórium nagykoncerten.
Fotók: Carson Coma x Dzsúdló