Előadó: | Napoleon Boulevard |
---|---|
Album: | Júlia nem akar a földön járni |
Megjelenés: | 1988 |
Hossz: | 3:06 |
Szövegírók: |
Pócs Tamás Pócsné Markó Timea |
Pócs Tamás |
|
Kiadó: | Hungaroton |
Stílus: | Szintipop, new wawe |
Címkék: | Keressük! |
Túl ezeregy nászéjszakán most újra nézz reám, én hallgatok, ha kéred ezután.
Túl, a sok őrült év után, ma úgy kellesz, igen, ma részem kell legyél, igazan
Várj, ugye meghallgatsz, muszáj, te csak érints meg, szívem, ez a legszebb vallomás
Várj, az életben talán soha nem volt még ilyen szükségem terád
Jó, ugye jó leszel hozzám, és az vagy énvelem, én nem kérek kegyelmet sohasem
Két kezed újra rám talál, úgy félek nincs időnk, mert nem sokáig élünk ezután
Várj, ugye meghallgatsz, muszáj, te csak érints meg, szívem, ez a legszebb vallomás
Várj, az életben talán soha nem volt még ilyen szükségem terád
Engem kívánj, támassz fel szíveddel, engem csodálj, úgy ébressz fel
Szeress, vigyázz, ha egyszer majd mennem kell, kedves legyél, úgy engedj el
Jó, ugye jó leszel hozzám, és az vagy énvelem, én nem kérek kegyelmet sohasem
Két kezem újra megtalál, ma úgy kellesz megint, ma részem kell legyél, igazán
Várj, gyere hallgass meg, muszáj, ez a legszebb vallomás az életben talán
Várj, gyere szoríts meg tovább, soha nem volt még ilyen szükségem terád
Engem kívánj, támassz fel szíveddel, engem csodálj, úgy ébressz fel
Szeress, vigyázz, ha egyszer majd mennem kell, kedves legyél, úgy engedj el
Engem kívánj, támassz fel szíveddel, engem csodálj, úgy ébressz fel
Arra vigyázz, ha úgy érzem mennem kell, szeress nagyon, és ne engedj el
"Úgy érzem, egy életem van, nem leszek félember
mer’ bent izzik a szabadság a véremben"
Nyolcszámos lemezzel jelentkezik májusi tripla Aréna-koncertje előtt Magyarország legnépszerűbb előadója. A skatulya I. című lemezről a mariana.árok már túlszárnyalta a 2,5 milliós megtekintést YouTube-on, a cipoe pedig szintén hasít: 1,6 millió megtekintésnél jár. Ezekhez érkezik most hat további dal.
A dalszerző-előadó így mesél a lemezről: „Korábban mindig próbáltam előre összeírni, megtervezni minden dalt, aszerint haladni az alkotómunkával, ahogyan a fejemben egy album összeállt. Viszont a zenekészítési folyamat ennek a szöges ellentéte. Megannyi ilyen tapasztalat után biztosra mondom, hogy a legjobb hangulatok, illetve a legértékesebb gondolatok és dallamok mindig akkor érkeznek, amikor nincs előre felvázolva, hogy vajon milyen lesz a teljes egész.
A skatulya I. című lemezen Azahriah új területekre lép. Ő maga így fogalmaz: „A skatulya albumsorozattal igyekszem a legkísérletezőbb, legszélsőségesebb hangzásokat próbálgatni, aztán a legjobbakat leválogatom, s végül egy összefüggő sztorivá igyekszem formálni a lemezen.” S hogy a kísérletezést mennyire komolyan veszi, azt mi sem bizonyítja jobban, mint a tartarosz című dal – ami egy metálszám. Hasonlóra – hogy egy, a karrierje csúcsán járó popsztár metáldallal rukkoljon elő – még a nemzetközi színtéren se nagyon akad példa. De hát ő maga énekli: izzik a szabadság a vérében.
A visualizerekben a mariana.árok klipjének különös, enigmatikus látványvilága köszön vissza (Emil Goodman munkái), a szövegek pedig a carpe diemtől a világvége-flessig igen széles skálán mozognak. Egy biztos: úgy lángol, hogy még a tenger mélyén se lehet kioltani.
Fotó: Azahriah