Előadó: | 4S Street |
---|---|
Album: | Jegyeket, bérleteket |
Megjelenés: | 2024 |
Hossz: | 3:24 |
Szövegírók: |
Mihály Csaba |
Mihály Csaba Alin Nicuta Fülöp Loránd Szabó László (4S Street) Pál Andor |
|
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Ou nous avons été si heureux
Nous avons laissé derrière nous
Ce qui est le plus important
Nous voilà en pleine dance Toi et moi
A bal szalad éppen a jobb után, hova lép, nem tudni még
Csak az illat marad, ami elvezet, gyere táncolj úgy, mint rég
Százat fordul körbe a tested, én is ugyanúgy járhatnék
Végtelen mozdulat most ez a tánc de te párat fordulj még!
Nem pihen, én diktálom a tempót, nem szünetel ez a dal
Fárad a láb és jobban dobban a szív, ez egy múló táncviadal
Izzadtságtól ázik a test, csakis értetek él ez a tér
Végtelen mozdulat most ez a tánc, de te párat fordulj még!
Megpördül a lány, elkap a kéz,
Ez a két szempár most épp megigéz
Gyere fordulj még, gyere fordulj még!
Megnyílik a föld, most zuhanunk
Le a mélybe de egyszer szárnyra kapunk,
Ide nem kell fék, ide nem kell fék!
Mikor voltunk utoljára ennyire boldogak,
Hátunk mögött veszni hagytuk, ami fontosabb
Itt állunk a tánc közepén te meg én,
Csakis én, te meg én
Eljövök majd jobb időkre, lesz is úgy, hogy elmegyek
Csak menni-menni kell, ha itt maradni nem lehet
Itt állunk a tánc közepén te meg én,
Csakis én, te meg én
Szűkül a kör és lassul a dal, már nem lüktet bennünk a vér
Botlik a láb, majd térdre zuhan, egyszerre kialszik minden fény
Szépen járja a lábad, te maradsz állva a legvégén,
Én ugyanúgy nézem és várom majd, hogy párat fordulj még
Elhalkul most minden és csak a csend marad itt, te meg én
Sápadt arccal nézel rám, majd hosszan fekszel a kör közepén
Már nem járja szépen a lábad, te maradsz állva a legvégén,
Én ugyanígy nézem és várom majd, hogy párat fordulj még
Megpördül a lány, elkap a kéz,
Ez a két szempár most épp megigéz
Gyere fordulj még, gyere fordulj még!
Megnyílik a föld, most zuhanunk
Le a mélybe de egyszer szárnyra kapunk,
Ide nem kell fék, ide nem kell fék!
Mikor voltunk utoljára ennyire boldogak,
Hátunk mögött veszni hagytuk, ami fontosabb
Itt állunk a tánc közepén te meg én,
Csakis én, te meg én
Eljövök majd jobb időkre, lesz is úgy, hogy elmegyek
Csak menni-menni kell, ha itt maradni nem lehet
Itt állunk a tánc közepén te meg én,
Csakis én, te meg én
- Nagyon örülök, hogy sikerült összehozni ezt a klipet, régóta tervben volt Viktorral egy együttműködés. Nagyon szeretem a látásvilágát, és nagyon boldog voltam, hogy most egyszerre két anyagon is dolgoztunk együtt. A végeredménnyel pedig különösen elégedett vagyok -
A rendkívül rétegelt, dinamikus, rengeteg különböző motívumot használó dal alapját az énekes állandó szerzőtársa és producere, Tembo jegyzi, különlegesség viszont, hogy Dzsúdló zenekarának basszusgitárosa, Pap Attila is részt vett a dalszerzésben - a Presso lead dallamát neki köszönhetjük.
A szövegben az előadó kritikus hangot üt meg a látszatra sokat adó karakterekkel szemben.
- Nem szeretem azokat az embereket, akik nyilvánvalóan valamilyen szerepbe erőltetik magukat, és nem önazonosak, hanem valami mondvacsinált karaktert adnak elő személyiség címén
mondta a dalról az énekes.
A videó rendezője Horváth Viktor volt, aki az online térben korábban elterjedt NPC-jelenséget megjelenítve egy nagyon karakteres, különleges vizuális anyagot hozott létre a Presso-hoz. A szereplők között megjelenik a korábban Dzsúdló előtt a Budapest Parkban játszó Böiler punkzenekar frontembere, Riger János is.
- Nemsokára készülök valami izgalmasra, ami egy még izgalmasabb dolog előfutára lesz. Kíváncsi vagyok, hogy fog elsülni, bizakodó vagyok - fogalmazott sejtelmesen Dzsúdló a következő időszakkal kapcsolatban.
Fotók: Dzsúdló hivatalos/Miskolczi Milán