ó basszameg
elfelejtettem teljesen hogy ez a szar ma lesz
egy percet kérek aztán kezdünk tényleg
csak a nőmnek gyorsan mind a 61
kedves vendég hölgyet ki kell tessékelni
de nyugi kiférnek mind a hátsó ajtón
a felmérést meg majd folytatjuk holnap
hogy hánynak férek be a hátsó ajtón
háhhh, klaszik krúbi
szexelni baszni kúrni
popik cicik brokik pinák
de a valóságban olyan szofisztikált
A séróm mint a gecim belőve
szólj ha kérsz egy kicsit belőle
na, úgy látom szabad a pálya
tartom az ajtót fáradj kérlek előre
az van hogy egy kicsit
szétbasztam a tüdőmet, úgy krákogok hallatszik túl az óperencián
lehet nem kellett volna egy slukkban elszívni az egész konkurenciám
átrendeztem a terepet
olyat robbantam felreppentek a verebek
rám hagyták ezt a vödör szart meg egy mic-ot hogy próbáljam ki hogy belekeverek
és mióta belekavartam
a vödörben egyre kevesebb szar van
hirtelen egészen más zenékre bulizik a sok gyerek a parkban
(régebben más vót)
árnyékba borult az iparág mióta fölötte mered a farkam
üdvözlök mindenkit a poszt krúbi zeneiparban
kapják be a faszom a nagyöregek
én minden egyes szavamat adom
mondhatnám úgy is hogy a szövegem nagyon ígéretes
sose kíméletes tudom
rákaptál a siker ízére tes
félre is rakhattad volna a lét de te vettél egy volkswagen id7-est
és most lám lám lám, az a gáz bátyám
hogy a picsád fizeti a gázszámlát
míg te hakniról haknira járkálsz kár
hogy már nincs ott senki aki rád vár már
csak a megszokott köröket futod, hétvégén eljársz játszani az énekest
aztán hétközben főzöl a nődre miközben ő bejár dolgozni és pénzt keres
ti kis csicska szarok
a színpadra vérvörös színt akarok
így a nézőknek adtam egy szív darabot
a mellkasomban nem hagytam semmit csak egy kis haragot
mert hogy hiába imádnak mind a fanok mint egy igazán kíváló rímfaragót
én mégsem élem meg a pillanatot
csak azt érzem régen együtt szívtam a joe-kat a kint a spanokkal
de mostanság nagy a távolság közöttünk és a körből kint ragadok
társak voltunk ma meg mellékszereplők a színdarabomban
ráadásul annyit szidtam a kormányt hogy a hallgatóim mind bepakolják
a bőröndöt hogy majd kint valahol kezd egy tiszta lapot
én meg itt maradok egyedül
köszi hogy kérdezed, remekül
bár már nem értem hogy vagyok remekül
Mert bennem nem terem más csak káosz
Learattam es eladtam borsos áron
így megépült ugyan a váram, de eléggé ingatag lábon áll
mert az van, hogy egy olyan hely a mi hazánk
hol csak akkor vagy tényleg gazdag, ha semmi sem köt ide igazán
és bármikor leléphetsz a faszba, de ez a vár összedől hogyha elmozdulok
így tartom a posztomat míg a tavalyi lyukas szponzorruhámban el nem pusztulok
Nem írtak az életemről könyvet még
bár Értelme nem sok lenne, úgy is elégetnék
a szívemet vidd és rejtsd el mindenképp
így hátha nem égek el teljesen ha a máglyán végezném
TE DAGADT GECI
Ennek vége van itt és most
Menjél szépen haza és írd meg rólam azt a clickbait fost
meg hogy krúbika mennyire elszállt, annyira látszik ó,
veled ellentétben nem vagyok száz kiló, nem húz vissza a gravitáció
itt vagyunk az aranykorban
krúbi azi hofi carson coma
mégis alig készül anyag róla
de hogyha valami balhé van írkáltok azon nyomban
de szarok rá, a széfem duzzad
magam elkaszálni én sem tudtam
már pc-m sincs csak macbook van
mióta pc-ségből megbuktam
Senkinek se tartozom semmivel
tele a kassza, tolok egy bulit azt megyek a faszba, eyy
Senkinek se tartozom semmivel
mindenki basztat, hiába pofázok nincs semmi haszna, eyy
Senkinek se tartozom semmivel
A keresztpasszra hiába vársz, mert te nem kapsz ma, eyy
Senkinek se tartozom semmivel, nem
Neked meg sajnos menni kell
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana