Refrén (JBOY)
Egy hete nem vagyok álmos,
mióta elment csak járom a várost.
Azóta keresem a boldogságom,
azóta keresem az orvosságom.
Mert tudod én azért voltam féltékeny,
mert a kapcsolatunk többször volt képlékeny.
Lehet én voltam sokszor érzékeny,
mert nélküled nem akarom végképp nem!
HEKIII
Tudom én rontottam el, de nem ez volt a szándék,
követlek folyton, akár egy árnyék,
Annyira szeretném, hogy mellettem ébredjél fel,
mellettem ébredjél fel...
Én a tettes, Te pedig az áldozat,
mint egy filmben csak ez igaz változat.
Te vagy a Napom, a Csillagom, a Holdam,
ezt a problémát nekem valahogy meg kell oldjam.
Úgy félek a jövő miket hozhat,
az Istentől most visszakapom a számtalan rosszat.
De engem nagyon bosszant, hogy nem tehetek semmit,
bocsáss meg kérlek... csupán ennyit!
Refrén (JBOY)
Egy hete nem vagyok álmos,
mióta elment csak járom a várost.
Azóta keresem a boldogságom,
azóta keresem az orvosságom.
Mert tudod én azért voltam féltékeny,
mert a kapcsolatunk többször volt képlékeny.
Lehet én voltam sokszor érzékeny,
mert nélküled nem akarom végképp nem!
HEKIII
Ez a kin felemészt, mint a tűz, ami éget,
ennek már csak Te vethetnél véget.
A lányok csak lányok, hozzád nem ér fel senki,
kérjél bármit én megfogom tenni.
Mi bánt, ami rossz, vagy jót, s a gonoszt,
elsöprök bárkit, aki gondot okoz.
Nézd el a tettem, mit ellened tettem,
tudnod kell azt is, egyet se szerettem!
Refrén (JBOY)
Egy hete nem vagyok álmos,
mióta elment csak járom a várost.
Azóta keresem a boldogságom,
azóta keresem az orvosságom.
Mert tudod én azért voltam féltékeny,
mert a kapcsolatunk többször volt képlékeny.
Lehet én voltam sokszor érzékeny,
mert nélküled nem akarom végképp nem!
A színpadon köszönthetjük – mások mellett – Vágó Bernadettet, Bori Rékát, Ember Márkot, Serbán Attilát, Veréb Tamást, Szinetár Dórát és Puskás-Dallos Pétert is.
Lebilincselő utazásra hívja a nézőket a Habsburgok fényűző, mégis tragikus világába a Sisi életét megidéző Elisabeth című musical. A világ számos országában méltán híressé vált darab magyar adaptációját október 3-tól mutatja be az Erkel Színház. Most az eddig titkolt szereposztásról is lehullt a lepel.
Több mint 30 éve debütált a bécsi Theater an der Wien színpadán, és azóta is a musicalirodalom legkiemelkedőbb alkotásaként, világszerte kultikus darabként tartják számon a Habsburg császárné, Sisi sorsának egyedi arcát bemutató, Elisabeth című darabot.
Az előadás nem csupán egy történelmi musical, hanem egy mélyen emberi dráma a szerelemről, veszteségről és a halál elkerülhetetlenségéről, amely új megvilágításba helyezi a császárné alakját és örökségét. Michael Kunze szövegkönyve és Sylvester Levay zenéje egyaránt arra törekszik, hogy Sisi életének árnyalt, érzelmekkel teli oldalát tárja fel, miközben a Halál karaktere nemcsak fenyegető, hanem szenvedélyes és szinte szerelmes figuraként jelenik meg a színen. A darab a zenés színház műfajában újszerű módon ötvözi a történelmi eseményeket és a személyes sorsokat. Szente Vajk rendezése pedig egyedi megközelítést kínál azzal is, hogy
Sisi életszakaszait kettéválasztva külön szereplőt szán a fiatal és az érett, nőiességében kiteljesedett címszereplő megformálására.
A színház ezúttal is különleges módját választotta a szereposztás bemutatásának
Az Erkel homlokzatáról egy többszáz négyzetméteres fátyol ereszkedett alá az épület előtt összegyűlt közönség segítségével, megidézve ezzel Sisi – az előadásban is hasonlóan visszatérő - esküvőjét. Ezután lebbent le a fátyol a darab szereposztásáról is. Eszerint Elisabeth szerepét Vágó Bernadett és Bori Réka játssza, a fiatal Sisit Kovács Gyopár és Pásztor Virág alakítja. Puskás-Dallos Péter és Cseh Dávid Péter Ferenc József, míg Veréb Tamás és Koltai-Nagy Balázs a Halál szerepében lép színpadra. Luigi Lucheni Ember Márk és Serbán Attila lesz az Erkelben, Zsófia főhercegnőt pedig Szinetár Dóra alakítja.