Előadó: | Karola |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
Halastyák Fanni (Nemazalány) Karola |
Soundboy Antonius |
|
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Persze hogy minden jó
Nem is hiányzol nagyon
Túl leszek rajtad is, ne félj
Vagyis ezt mondja mindenki
Mindenki, mindenki, mindenki, mindenki
Ja, ja, ja, mindenki, mindenki, hey, hey
Már eltelt 3 hónap
Elhittem, hogy jól vagy
De te felhívtál sírva
Üres lett nélkülem az életed
De mondd meg, hogy hol vagy
Most hol vagy
Azt hitted, hogy túl vagy, de nem
Hiányzom, még mindig kellek neked
Nem hazudok, inkább beismerem
Te is nekem, te is nekem
Hogy engedjelek el
Ha a te kezed az élet?
Az életemet elengedni
Pedig nagyon félek
Utálom, amit csinálsz velem
Azt mondod, rossz vagyok, de kellek neked
Mért, mért, mért, mért, mért, mért, mért, mért?
Nem változol meg
És még be is ismered
Valahogy úgy adsz rám még mindig
Hogy utána el is vedd
Utálom, amit csinálsz velem
Utálom, amit csinálsz velem
Mért, mért, mért, mért, mért, mért, mért, mért?
Persze hogy minden jó
Nem is hiányzol nagyon
Túl leszek rajtad is, ne félj
Vagyis ezt mondja mindenki
Mindenki, mindenki, mindenki, mindenki
Ja, ja, ja, mindenki, mindenki, hey, hey
Megbántottál nem is egyszer, belőled nem kérek
Szerelemből háború, elb@sztuk, és most félek
Kalitkában éltem, és te megmondtad hogy éljek
Így lettem hát bűnös, akiből kiszállt a lélek
Zárkózott szívünk
Nem engedünk be másokat, és nagyon félünk
A szemed őrülten követ, hogyha lelépek
Gátolod, hogy rajtad egyszer továbblépjek
Én továbblépjek
Persze hogy minden jó
Nem is hiányzol nagyon
Túl leszek rajtad is, ne félj
Vagyis ezt mondja mindenki
Mindenki, mindenki, mindenki, mindenki
Ja, ja, ja, mindenki, mindenki, hey, hey
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana