Előadó: | Woodstock Barbie |
---|---|
Album: | Soul Smoke |
Megjelenés: | 2020 |
Hossz: | Keressük! |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Verse 1
Getting high, rolling on!
Living wild, living strong!
Eagle eyes, fairy land.
Sparkling dust on my hands.
Bridge
Coz’ while you are sleepin’ I’m gonna be creepin’
U may not believe that I am a freak
Coz while you’re dreamin’ may not believe
That I’m gonna leave coz I am free...
Refr
We got to lose ourselves
We got to bend our threads
We got to bruise our heads
But we got the blues ...it never ends!
Part C:
I can't help it, sometimes I fall apart.
But to see the truth ..yeah you know it’s hard... you gotta be smart
...
Mhh..
You tried to take my feelings away
Keep tellin’ me all those nice words
U should rather don’t say a thing...
you pushed all my feelings away
What I should’ve never given up
no Neever given up
So nonono those things i should never gave up
C part:
So I’m, gonna be a fighter
I’m gonna be the woodstock barbie
I’m gonna be your biggest nightmare
I’m gonna be /the bluuuues queen!
/Your muse!
Verse2
Getting high, rolling on!
Living wild, living strong!
Eagle eyes, fairy land.
Sparkling dust on my hands.
Bridge
Coz’ while you are sleepin’ ,im gonna be creepin’
U may not believe that i am a freak
Coz while you r dreamin’ may not believe
That im gonna leave coz i am free...
Lose ourselves...)
We got the blues it never eeeeends
It never eeeends...
We’re gonna’ live forever
We got the blues it never ends!!!
A színpadon köszönthetjük – mások mellett – Vágó Bernadettet, Bori Rékát, Ember Márkot, Serbán Attilát, Veréb Tamást, Szinetár Dórát és Puskás-Dallos Pétert is.
Lebilincselő utazásra hívja a nézőket a Habsburgok fényűző, mégis tragikus világába a Sisi életét megidéző Elisabeth című musical. A világ számos országában méltán híressé vált darab magyar adaptációját október 3-tól mutatja be az Erkel Színház. Most az eddig titkolt szereposztásról is lehullt a lepel.
Több mint 30 éve debütált a bécsi Theater an der Wien színpadán, és azóta is a musicalirodalom legkiemelkedőbb alkotásaként, világszerte kultikus darabként tartják számon a Habsburg császárné, Sisi sorsának egyedi arcát bemutató, Elisabeth című darabot.
Az előadás nem csupán egy történelmi musical, hanem egy mélyen emberi dráma a szerelemről, veszteségről és a halál elkerülhetetlenségéről, amely új megvilágításba helyezi a császárné alakját és örökségét. Michael Kunze szövegkönyve és Sylvester Levay zenéje egyaránt arra törekszik, hogy Sisi életének árnyalt, érzelmekkel teli oldalát tárja fel, miközben a Halál karaktere nemcsak fenyegető, hanem szenvedélyes és szinte szerelmes figuraként jelenik meg a színen. A darab a zenés színház műfajában újszerű módon ötvözi a történelmi eseményeket és a személyes sorsokat. Szente Vajk rendezése pedig egyedi megközelítést kínál azzal is, hogy
Sisi életszakaszait kettéválasztva külön szereplőt szán a fiatal és az érett, nőiességében kiteljesedett címszereplő megformálására.
A színház ezúttal is különleges módját választotta a szereposztás bemutatásának
Az Erkel homlokzatáról egy többszáz négyzetméteres fátyol ereszkedett alá az épület előtt összegyűlt közönség segítségével, megidézve ezzel Sisi – az előadásban is hasonlóan visszatérő - esküvőjét. Ezután lebbent le a fátyol a darab szereposztásáról is. Eszerint Elisabeth szerepét Vágó Bernadett és Bori Réka játssza, a fiatal Sisit Kovács Gyopár és Pásztor Virág alakítja. Puskás-Dallos Péter és Cseh Dávid Péter Ferenc József, míg Veréb Tamás és Koltai-Nagy Balázs a Halál szerepében lép színpadra. Luigi Lucheni Ember Márk és Serbán Attila lesz az Erkelben, Zsófia főhercegnőt pedig Szinetár Dóra alakítja.