Előadó: | Droxun |
---|---|
Album: | Valóság |
Megjelenés: | 2020 |
Hossz: | 3:04 |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Droxun - Hip-Hop/Rap |
Címkék: | Keressük! |
Bumm Bumm, az egy golyó a fejbe megy
Engem senki nem figyelmeztetett
Hogy a -föld alá- megy ez a- helyezet
Az mindegy hogy kinek a terepe
Itt láncra lett verve mindenki lelke
Hogy volt hozzá, valakinek mersze
A Szabad-ságtól igen messze
Az embernek, megvan a vesztje
Tepertem eleget hogy innen kiérjek
Ebben nem volt semmilyen ígéret
Csak annyira Zéró mint a tolerancia
Náluk a szavakhoz nincsen garancia
Be lettünk dobva mély vízbe
A sikereink elől is eltérítve
Belefulladnak sokan a mába
Úszni próbálnak, de mind ez hiába
Boldogan akarunk a világban élni
A Szürkült napokon könnyen túllépni
Mindig a nyakunkon szorul a hurok
De még így is csak megyünk mint a juhok
És csodálkozunk, hogy egymást is verjük
Békéből jöttünk, de háborúba mentünk
A világra nem éppen csak győzni jöttünk
Hanem hogy együtt megmentsük a Földünk
Bumm Bumm, az egy golyó a fejbe megy
Engem senki nem figyelmeztetett
Hogy a -föld alá- megy ez a- helyezet
Az mindegy hogy kinek a terepe
Itt láncra lett verve mindenki lelke
Hogy volt hozzá, valakinek mersze
A Szabad-ságtól igen messze
Az embernek, megvan a vesztje
Mi ez a világ, hogy a pénz diktál
Nem voltunk észnél, csak nagyon ritkán
Sokan már látják a torkukon a kötelet
Én meg a hitemet a mai napig követem
Mindenhol pörög a Billie Eilish
Vagdosod magad, de miért jó csinálni?
Nem értem milyen ez az empátia
A többségnek már nincs hova felállni
Bumm Bumm, az egy golyó a fejbe megy
Engem senki nem figyelmeztetett
Hova? Föld alá- megy ez a- helyezet
Az mindegy hogy kinek a terepe
Itt láncra lett verve mindenki lelke
Hogy volt hozzá, valakinek mersze
A Szabad-ságtól igen messze
Az embernek, megvan a vesztje
Bumm Bumm, az egy golyó a fejbe megy
Engem senki nem figyelmeztetett
Hogy a -föld alá- megy ez a- helyezet
Az mindegy hogy kinek a terepe
Itt láncra lett verve mindenki lelke
Hogy volt hozzá, valakinek mersze
A Szabad-ságtól igen messze
Az embernek, megvan a vesztje
(2x)
Feltámad bennem újra egy érzés
Nincsen már sebem, elmúlik a vérzés
Kéne a bizalom, hogy ne legyen több kétség
Ez lesz ára, hogy legyen egy új énkép
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana