Előadó: | Lóci játszik |
---|---|
Album: | Rózsa utca |
Megjelenés: | 2019 |
Hossz: | 3:13 |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Csorba Lóránt |
|
Kiadó: | Gold Record Music Kft. |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
(A Lóci játszik visszatért! Rewind! Ide a gyökerekhez, kezdetekhez, ide a panelba! Roots!)
Ez az a lépcsőház,
Ahol csókot ad a Zsuzsi, nem az elsőt már
A szomszédgyerek hajnalban lerúgja a fikuszt
A másik meg gitáron tiszta Tátrai Tibusz
Itt fő a bableves, ott sül a barbecue
Kriszti már megint skype-ol, bömböl az I love you
Csókolom Gizike, megszáradt a bugyija
Az onokájának szép a céges Audija
A panel paradicsom, csak annak kell kert, aki nem lakott a hatodikon
A panel paradicsom, beton a ház az ész meg az izom
A panel paradicsom, papi nem csak a söröd, de a szavaid is iszom
A panel paradicsom, úúú nekem a panel paradicsom.
Karesz ül a négy per ába'
Mert új a Fifája és a pálinkája
Nyolc éves a lánya, úgy rázza, mint Shakira
Az apja bajsza meg tiszta József Attila
Mama, a tároló kulcsa hol van?
Otthagytam a szívemet is a kisboltban
Senki nem dohányzik, mégis mindenhol csikk van
Folyton csak a Majka szól a kocsikban
a panel paradicsom, csak annak kell kert, aki nem lakott a hatodikon
a panel paradicsom, beton a ház a fej meg az izom
a panel paradicsom, hazafele a soron én mindenkivel lepacsizom
a panel a paradicsom, úúú nekem a panel paradicsom.
zeneszoveg.hu oldalrol loptuk
Békás úúú
Kaszás ááá
Gazdagrét jeee
Káposztás ááá
Megyer, Avas, Kinizsi
Havana, Palota, Szigeti
Óbuda, Füredi, Ady
József Ati s a Jutasi
Jee
A panel paradicsom
A panel paradicsom
A panel paradicsom
A panel, a panel, no para panel
A panel paradicsom, csak annak kell kert, aki nem lakott a hatodikon
A panel paradicsom, beton a ház a szív meg az izom
A panel paradicsom, nem a Gigi hanem a Béla az én Radicsom
A panel a paradicsom, a panel, a panel, no para panel
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana