Előadó: | Irigy Hónaljmirigy |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
Uszkó László Sipos Péter Sipos Tamás Csarnoki Antal Varga Győző György Kabai László Molnár Imre Papp Ferenc |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Paródia |
Címkék: | Keressük! |
Refrén:
Nem tudja senki, hogy honnan jöttem
Jó gyorsan gyűlik a sok lájk mögöttem
De a pacekunkat nem ismeri senki
A boltban a sapkát nem kell visszavenni
Mézes a madzag, hogy meglesz minden
A Voltra többet én se megyek el ingyen
Ha beüt a téma, az országot járom
Ha van ezen bőr még, azt gyorsan lerántom
Rap #1:
Nyomulok, hogy nevem a popszakmába mélyen bevéssem
Félek, nem érem el
Olyan mint a Belehalok, de leginkább mégsem
De az kit érdekel?
Azt mondják, hogy nem szégyen a kollégáktól lesni
Én nem akartam ellenőrként kenyeret keresni
Ilyenkor az a menet, hogy találjunk egy nevet
Mi rövid, frappáns, egyszerű és skandálni is lehet
Hogy ide bekerültem, járt alanyi jogon
Megtanultam rappelni már valamilyen fokon
Néha bele-bele éneklek, hát szépen haladok
Ez egy paródia, jobb ha nyugodt maradok
Refrén
Rap #2:
Nem tágítok és egyfolytában kötöm itt az ebet
Ha szerencsénk van, Halott Pénz még belőlünk is lehet
A Mirigyektől elhárítom magamról a savat
Az egyik fele tök öreg, a másik fele dagadt
A Kis Grófo is azt mondja, a zsamó meg a zsasé
Mások a várost járják színesfémér', vasér'
A szöveg nagyon cool és hiába is mondják
Hogy belefogalmazom a világ összes gondját
És ha néha a vakerom nehezen megérthető
Manapság már a netről minden ingyen letölthető
A nagyszínpadra ki más megy, a Follow meg a Flow
Kellenek a csajok, mert a job az csak a blow
Refrén
Rap #3:
Jövő ilyenkorra tuti beépítem a tetőt
De erről még megkérdezem a közös képviselőt
Van, hogy gyors a sáv, néha kell a fék
Ezen a pályán jönnek szembe még
Anyám mondta, maradj távol, ezt én meg is tettem
Rémálmomban mégis egyszer X-faktoros lettem
Innen már pont az jön, mikor a lét a tét
Vajon marad-e ott, aki a csúcsra ér?
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana