


| Előadó: | Chicago (musical) |
|---|---|
| Album: | Keressük! |
| Szövegírók: |
G. Dénes György (Zsüti) Fred Ebb |
|
John Kander |
|
| Kiadó: | Keressük! |
| Stílus: | Musical |
| Címkék: | feldolgozás [+] |

(Velma):
Kishúgom és én együtt léptünk fel
Kishúgom és én a csúcsra értünk fel
Kishúgom és én elfújtunk egy dalt
De kishúgom sajna, ukk-mukk-fukk, meghalt!
Akkor bőgtem én és eltorzult a szám!
Lehet még egyszer új partnerrel,
Ilyen tip-top páros szám?
Most ő! Majd én! Majd mi!
Bár tudnám egyedül én!
Most ő! Majd én! Majd mi!
Bár tudnám egyedül én!
Ő szól: Kérhetsz egy nagyot
Csak férfit!
Ő szólt: Macska vagy miau?
És tombolt már a publikum.
Aztán ding-dong forrong lenn a lokál
Csókot dobnak, a taps, zene száll!
S közben ő két vállamon áll
És ezt partner nélkül játsszam el én?
Ő szólt: Fújd a trombitát!
Hát tessék!
Én meg, hozzá szteppelek!
Ketten, együtt jobban megy!
Most ő! Majd én! Majd mi!
Sok lelkes hapsi felkiabál:
Itt van végre egy igazi szám!
És őrjöng, tapsol, lenn a lokál
Erre mi:
“Jól van fiúk, hazamegyünk.
De előtte, itt egy kis útravaló!”
És ezt, tök egyszerre csináltuk!
Mert a szóló nő nem számít
De a kettő az már csábít
Tőled függ egy világszám itt
Most már!


Közeleg a Carson Coma ötödik nagylemeze, de még itt egy utolsó single, a Szemüveg: nem mással, mint Dzsúdlóval kiegészülve.
Egy szürreális szerelmes dal a látás érzékszervének elvesztéséről - és annak megtalálásról egy emberben.
Megérkezett a Szemüveg
“A dal vezérgondolatát, miszerint ha a megfelelő partnerrel éled az életedet, akkor minden, ami addig ködös és homályos volt, kitisztul, így pedig jobban rálátsz mind a világra, mind saját magadra, a -4.5-ös rövidlátásom, valamint mind a tényleges, mind a metaforikus szemüvegem inspirálta.
(Dzsúdló) Marcival már kezdő előadó korunk óta vagyunk nagyon jó barátok - az elmúlt években többször kacérkodtunk a közös dal gondolatával
többször neki is futottunk, de a próbálkozások ellenére valahogy ezelőtt még nem sikerült olyan számot összehoznunk, amiről érezhető, hogy ez nem csak két, egymás munkásságát elismerő előadó együttműködése, hanem két barát közös alkotása. Ezzel szemben a Szemüveg nagyon organikusan gurult ki: a stúdiózás és a klipforgatás során azt éreztem, hogy
egy alternatív univerzumban Dzsúdló nyugodtan lehetne a 7. Carson Coma tag!”
- árulta el a dalról Fekete Giorgio, a zenekar frontembere.
Az érzékszervek elnémulnak, a valóság elmosódik, és csak egy dolog marad éles: te
A dal egy bizarr, mégis gyengéd vallomás arról, milyen, amikor valakin keresztül próbáljuk értelmezni a világot - és közben így találjuk meg magunkat is igazán. A közös munkát Dzsúdló így idézte fel:
“Nagyon régóta benne volt a levegőben a közös a fiúkkal, szerintem minimum 2 éve beszélünk róla a Giorgioval, aztán idén megbeszéltük, hogy júniusban megindítjuk a stúdiózást Párizsban. Ez inkább lett mondjuk ráhangolódás, mert körülbelül az összes cuccunkat ami kellett volna a hasznos stúdiózáshoz otthonhagytuk, de demózni legalább tudtunk. Nem volt nehéz megtalálni a közös metszetet, régóta ismerjük egymást a srácokkal, egészen könnyen tudunk egymásra hangolódni zeneileg is.
Szerettem ennek a dalnak a folyamatát, a végeredményt meg még inkább.”
A Szemüveg a november 28-án megjelenő Purgatórium album utolsó kislemeze
Míg az előző, a lemez címadó dalában nem kisebb nevekkel, mint Krúbival és Beton.Hofival állt össze a zenekar, most Dzsúdlóval kiegészülve jelentkeznek egy újabb slágerrel. A dalokat élőben március 27-én hallhatja a közönség az MTK Sportparkban, a Purgatórium nagykoncerten.
Fotók: Carson Coma x Dzsúdló