Előadó: | Horus x Marcus |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
Somogyi Péter (Horus) Nagy Márk Richárd |
Csorbics Máté |
|
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Refrén:
Ajjajjaj
Rendes ember én már nem leszek,
Italba fojtom a rossz kedvemet.
Én úgy berúgok ma, de úgy berúgok ma.
Minden bánatot eltemetek.
Eliszom az összes pénzemet én,
Nótázunk együtt az út közepén.
Én úgy berúgok ma, de úgy berúgok ma.
Táncolunk reggelig csak te meg én.
Horus:
Tele van gondokkal a padlás mégsem érdekel ma semmi,
hogyha részegnek kell lenni akkor részegnek kell lenni.
Ma este mulatunk, nem maradhattam otthon,
hogyha engem keresnétek mindig megtaláltok rottyon.
iszom hogy ha jól vagyok, és iszom hogy hagond van
iszom boldogságomban és iszom bánatomban
iszom mikor lent vagyok és iszom hogyha fent,
akkor is hogyha péntek van és akkor is ha kedd.
Tölts a poharamba kisangyalom mégegyet
Vidéki gyerek vagyok én nem iszok két centet.
ma én se vagyok tiszta, forduljon is vissza,
Ki a borát meg nem issza.
Refrén
Marcus:
Iszom hogyha bánat ér, ha felbosszant a főnök
Vagy ha kikapott a csapat, én ma mással nem törődök
A gondok ma nem számítanak, igyunk egyet testvér
De esküszöm hogy nem élek túl még egy görbe estét
Te még szinte józan vagy, a vendégem vagy gyere
Na ne szórakozz velem, ez csak a felesnek a fele
Egy fillérem se marad, még a buszra se hajnalban
Úgy volt előbb megyek, de hát végül itt maradtam
Megígértem magamnak hogy holnaptól nem iszom
De megint itt vagyok veletek... és újra iszom
Mindenki mulat, nem ér véget az éjszaka
Asse' tudom hogyan meg hogy mikor érek haza
Refrén
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana