Előadó: | HRFlow |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
Hegyi Roland (HRFlow) |
Hegyi Roland (HRFlow) |
|
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Túlnőttek a gondok
Velem már nem boldog
De mondok egy szempontot
Javítsuk meg, ami elromlott
És ha nem megy, megoldod
Túl gyorsan lettem elfelejtve
Eddig hívott minden este
Itt fekszem mélyen a büszkeségem
És a hibáim mellé eltemetve
Azt hittem, hogy ő lesz az
De becsapott, nem igaz
Mire észbe kaptam
Már egyedül voltam a bajban
Azt hittem, hogy ő lesz az
De becsapott, nem igaz
Tudtam, hogy egyszer majd
Mindent vissza fog adni a karma
Miatta fáj, miatta rossz
Miatta hűvös lett az éj
Mert nem tudom elfogadni
Ami megtörtént
Miatta fáj, miatta rossz
Miatta hűvös lett az éj
Egy ilyenbe nem bízok meg
Már soha többé
Soha többé nem
Nem, nem, nem, nem
Én pokol vagyok, te a menny
Ha menni akarsz, akkor menj
Nem kérem, hogy gondold át
Maradok még idelenn
Ahol már a nap nem süt ránk
Elvitted egy részem
És azóta nem tudok szeretni, érzem
Azóta nincsenek fények
Egyedül megyek
Kilátástalanul a vaksötétben
Azt hittem, hogy ő lesz az
De becsapott, nem igaz
Mire észbe kaptam
Már egyedül voltam a bajban
Azt hittem, hogy ő lesz az
De becsapott, nem igaz
Tudtam, hogy egyszer majd
Mindent vissza fog adni a karma
Miatta fáj, miatta rossz
Miatta hűvös lett az éj
Mert nem tudom elfogadni
Ami megtörtént
Miatta fáj, miatta rossz
Miatta hűvös lett az éj
Egy ilyenbe nem bízok meg
Már soha többé
Soha többé nem
Nem, nem, nem, nem
Az ilyen felesleges dolgok
eltűnnek, ahogy telik az idő, de
ez az egész, mintha örökké tartana
És csak menekülünk,
menekülünk, menekülünk,
amíg nem látjuk egymást újra
Miatta fáj, miatta rossz
Miatta hűvös lett az éj
Mert nem tudom elfogadni
Ami megtörtént
Miatta fáj, miatta rossz
Miatta hűvös lett az éj
Egy ilyenbe nem bízok meg
Már soha többé
Soha többé nem
Nem, nem, nem, nem
Mert túl rafinált volt ez a nő
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana