Előadó: | B52 |
---|---|
Album: | B52 |
Megjelenés: | 2017 |
Hossz: | 0:00 |
Szövegírók: |
Szűcs János Jankai Béla Kálmán György |
Szűcs János Jankai Béla Kálmán György |
|
Kiadó: | GrundRecords |
Stílus: | Hard Rock |
Címkék: | Keressük! |
Egy hideg téli éjszakán
Kint sűrű ködben hó szitál
Az ősz rég elmúlt
Kint fagyott szél fúj
Az ablakon jégvirág
Addig míg a gyertyaláng
Fénye mellett megtalálsz
Nincs mitől félned
Én óvlak téged
Csak bújj közel hozzám
Élvezd minden percét és lassan múljon el
A hajnal itt találjon, még ne indulj el
Kint csak a szél vár, semmi más
Ahogy vágtat az éjen át
Várj amíg tombol, ne menj tovább
Csak a szél az, semmi más
Ahogy vágtat az éjen át
Várj addig míg tombol
És csak azután menj tovább
Úgy, ahogy még senki sem
Úgy vagy, mint egy gyermeket
Kit minden bajtól óni kell
Én úgy vigyázok rád
Élvezd minden percét és lassan múljon el
A hajnal itt találjon, még ne indulj el
Kint csak a szél vár, semmi más
Ahogy vágtat az éjen át
Várj amíg tombol, ne menj tovább
Csak a szél az, semmi más
Ahogy vágtat az éjen át
Várj addig míg tombol
És csak azután menj tovább
Csak a szél az, semmi más
Ahogy vágtat az éjen át
Várj addig míg tombol
És csak azután menj tovább
Csak a szél az, semmi más
Ahogy vágtat az éjen át
Várj addig míg tombol
És csak azután menj tovább
Semmihez sem fogható, örökérvényű dal az „Én a bánatot csak mindig kifogom”, amelyet a leghitelesebben Vámosi János óta egy női ikon, Bangó Margit tudott csak igazán átadni a közönségnek.
Sokan ezért a Kossuth-díjas énekesnőhöz kötik a tánczene világából fennmaradt remekművet. Nem is volt kérdés tehát, hogy a Swing à la Django zenekar sokoldalú feldolgozásának Bangó adja az origóját, a tengelyeit pedig két, a maga stílusában emblematikus előadó: Curtis és Takács Nikolas húzzák tovább.
„Django Reinhardt nagy kedvencem és volt szerencsém találkozni vele Brüsszelben. Ezért is nagyon tetszett a Swing à la Django névválasztása, nem is beszélve arról, hogy a legkiválóbb muzsikusok alkotják és már négy éve ők kísérnek hivatalosan.
Egyébként Dani Jánosal, aki az együttesben szólógitárosként játszik és zeneszerző, 10 éve dolgozunk már együtt. A másik ilyen kapocs a ritmus gitáros, aki a dédunokám vőlegénye, Dani Norbert, így komoly kötődés van feléjük. A dal rögzítése húzódott, de senki sem hagyta annyiban, így végül tavaly ősszel került rá sor. A két fiút pedig nagyon szeretem! Nikolas világszínpadokon is megállná a helyét, Curtis pedig szintén fantasztikus. Három különböző stílusú ember fogott össze és a zenében az a lényeg, hogy egyforma legyen a szív és az érzések is megtalálják egymást. Úgy gondolom, hogy nagyon-nagyon sok embernek fogunk ezzel örömet okozni, mindenki megtalálja benne a magához szóló szavakat, mondatokat” – mesélte Bangó Margit a felvételről, amely autentikusan kezdődik, majd egy Dani János által kigondolt, teljesen új rappelhető részbe csap át Curtis szövegével kiegészülve.
A változás a szám elnevezését is érinti, amely az „Én a bánatomat mindig kifogom” címmel szerepel.
A rapper elmondása szerint nem esett nehezére új sorokat szereznie a klasszikushoz: „Ez a világ rendkívül közel áll hozzám, így hamar megindult a tollam. Az, hogy Bangó Margittal közös dalban szerepelhetek, már magában egy áldás és hatalmas megtiszteltetés. A Swinges srácok pedig nemcsak remek emberek, de kiváló zenészek egytől egyig, Nikolas hangja pedig abszolút viszi a prímet.”
Az X-Faktor egykori nagy felfedezettje volt Takács Nikolas, aki nemcsak karizmatikus hangjával, de jellegzetes egyedi stílusával is otthagyta névjegyét az előadóművészetben. Gyermekkori álmát valósította meg Nikolas, hogy együtt énekelhet Bangó Margittal ebben a különleges együttműködésben. Így tovább bővült azon nagyjaink névsora, akikkel Nikolas közösen dolgozhatott. Az idei évre több zenei csemegét is ígér még az előadó a zeneszerető közönségnek.
A makulátlan összhangról pedig nemcsak a zene és a szöveg játéka tanúskodik, hanem a Jimy Punk Hollywood rendezte, meghitt videóklip is, amely a digitális megjelenést megelőzően már megtekinthető.
Fotók: Bangó Margit x Curtis x Takács Nikolas x Swing à la Django