



Miss Mood (Refrén)
Nem túl nagy a zaj, a csend betakar
Jól tudod ez felemészt összezavar
De szól a zenénk, dúdolnék
Mintha soha nem érne véget az éj, hey
Rico
A saját félelmem az ami szanaszéjjel nyiszál
És ő az aki nem feléd taszigál
De még mielőtt a 21 gramm belőlem kiszáll
Reménykedem, hogy véget ér belül ez a viszály
Mert háborog egy tenger bennem folyton
És mondani szeretném de végül mindig elfojtom
Próbálom nyugtatni magam, hogy holnap megoldom
De nem jönnek a szavak megint csak magamat oltom
De miért nem mondom?
Miért van, hogy tele van a szívemmel a torkom
De miért nem mondom?
Miért van, hogy tele van a szívemmel a torkom?
Miss Mood (Refrén)
Nem túl nagy a zaj, a csend betakar
Jól tudod ez felemészt összezavar
De szól a zenénk, dúdolnék
Mintha soha nem érne véget az éj, hey
Rico
Egyedül érzem magamat nélküled mint egy vándor
De csak az ér el téged aki bátor
Úgyhogy mától, harapnom kell mint egy aligátor
Hogy leszakadjon a láncom és minden ami gátol
Belefáradtam hogy én legyek a gyáva
Hogy a családfámnak én legyek a törött ága
Mert túl rövid ez az élet és túl drága
Ahhoz hogy én legyek az igazam hazugsága
De miért nem mondom?
Miért van, hogy tele van a szívemmel a torkom
De miért nem mondom?
Miért van, hogy tele van a szívemmel a torkom?
Miss Mood (Bridge)
Van, hogy a sorsunk csak hipnotizál
Az élet színdarab, kell hogy improvizálj
Tiéd a főszerep, minden rajtad áll
Ne várj!
Miss Mood (Refrén)
Nem túl nagy a zaj, a csend betakar
Jól tudod ez felemészt összezavar
De szól a zenénk, dúdolnék
Mintha soha nem érne véget az éj, hey


Közeleg a Carson Coma ötödik nagylemeze, de még itt egy utolsó single, a Szemüveg: nem mással, mint Dzsúdlóval kiegészülve.
Egy szürreális szerelmes dal a látás érzékszervének elvesztéséről - és annak megtalálásról egy emberben.
Megérkezett a Szemüveg
“A dal vezérgondolatát, miszerint ha a megfelelő partnerrel éled az életedet, akkor minden, ami addig ködös és homályos volt, kitisztul, így pedig jobban rálátsz mind a világra, mind saját magadra, a -4.5-ös rövidlátásom, valamint mind a tényleges, mind a metaforikus szemüvegem inspirálta.
(Dzsúdló) Marcival már kezdő előadó korunk óta vagyunk nagyon jó barátok - az elmúlt években többször kacérkodtunk a közös dal gondolatával
többször neki is futottunk, de a próbálkozások ellenére valahogy ezelőtt még nem sikerült olyan számot összehoznunk, amiről érezhető, hogy ez nem csak két, egymás munkásságát elismerő előadó együttműködése, hanem két barát közös alkotása. Ezzel szemben a Szemüveg nagyon organikusan gurult ki: a stúdiózás és a klipforgatás során azt éreztem, hogy
egy alternatív univerzumban Dzsúdló nyugodtan lehetne a 7. Carson Coma tag!”
- árulta el a dalról Fekete Giorgio, a zenekar frontembere.
Az érzékszervek elnémulnak, a valóság elmosódik, és csak egy dolog marad éles: te
A dal egy bizarr, mégis gyengéd vallomás arról, milyen, amikor valakin keresztül próbáljuk értelmezni a világot - és közben így találjuk meg magunkat is igazán. A közös munkát Dzsúdló így idézte fel:
“Nagyon régóta benne volt a levegőben a közös a fiúkkal, szerintem minimum 2 éve beszélünk róla a Giorgioval, aztán idén megbeszéltük, hogy júniusban megindítjuk a stúdiózást Párizsban. Ez inkább lett mondjuk ráhangolódás, mert körülbelül az összes cuccunkat ami kellett volna a hasznos stúdiózáshoz otthonhagytuk, de demózni legalább tudtunk. Nem volt nehéz megtalálni a közös metszetet, régóta ismerjük egymást a srácokkal, egészen könnyen tudunk egymásra hangolódni zeneileg is.
Szerettem ennek a dalnak a folyamatát, a végeredményt meg még inkább.”
A Szemüveg a november 28-án megjelenő Purgatórium album utolsó kislemeze
Míg az előző, a lemez címadó dalában nem kisebb nevekkel, mint Krúbival és Beton.Hofival állt össze a zenekar, most Dzsúdlóval kiegészülve jelentkeznek egy újabb slágerrel. A dalokat élőben március 27-én hallhatja a közönség az MTK Sportparkban, a Purgatórium nagykoncerten.
Fotók: Carson Coma x Dzsúdló