dalszöveg, előadó kereső
Dalszöveg, előadó kereső
előadó, zeneszöveg betűválasztó
Válassz előadót:
0-9
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
q
r
s
t
u
v
w
x
y
z
Tartalom
Elvi Kérdés: Csendélet

Elvi Kérdés - Csendélet

off off off off off
Album: nincs kép
Előadó: Elvi Kérdés
Album: Keressük!
Szövegírók: Hegedűs Viktor
Zeneszerzők: Hegedűs Viktor
Kádár Gergő
Osvald Erika
Mireisz Tamás
Kiadó: Keressük!
Stílus: Keressük!
Címkék: Keressük!
Megtekintve: Ma 1, összesen 2089 alkalommal
Tartalom
Dalszöveg

Csendélet

Tíz óra múlt, utolsó levelét megírta Joe
Rányomott a send gombra, a gép lezárható
Felcsatolta sarkantyúját, hátára csapta gúnyáját
Úgy vonult, hogy nyomában felriadt a nyomtató

Az iroda már rég üres, elszelelt a sok tapsifüles
Újonc, meg félpénzért dolgozó
Koromsötét folyosó – a takarítónő is osonó
Végre innen ellovagolni de jó!

Végre senki nem telefonál
Ma már senki nem keres
Senki nem küld emailt
Csak én vagyok, meg az almásderes
És senki nem beszél,
Senki nem beszél,
Csak én vagyok,
Csak én vagyok,
Csak én vagyok,
Meg a szembe szél

Léptette lovát az utcán, macskakövön, szemétbuckán
Átugratott néhány Suzuki fölött
„Nekem is ilyen volt régen” – gondolta – „és voltaképpen
Nem volt azzal gond, csak működött

De aztán én előléptem, szélesebb is lett a képem
Cowboy kalap takarja, hogy rá ne essen a hó
Csak azt tudnám, hogy ennyi pénzzel mért ülök bent egész éjjel
Az irodában, mikor a garázsban vár rám a Ráró

Végre senki nem telefonál
Ma már senki nem keres
Senki nem küld emailt
Csak én vagyok, meg az almásderes
És senki nem beszél,
Senki nem beszél,
Csak én vagyok,
Csak én vagyok,
Csak én vagyok,
Meg a szembe szél

Végre senki nem telefonál
Ma már senki nem keres
Senki nem küld emailt
Csak én vagyok, meg az almásderes
És senki nem beszél,
Senki nem beszél,
Csak én vagyok,
Csak én vagyok,
Csak én vagyok,
Meg a szembe szél

előadó, zeneszöveg betűválasztó
Válassz előadót:
0-9
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
q
r
s
t
u
v
w
x
y
z
Hírek
Hírek

A Blahalouisiana énekesnője: bármennyire szeretek szerelmes lenni, a ma esti koncert érzése annál sokkal jobb

Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét

A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.

 

A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt.  Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.

 

Blahalouisiana-dalszövegek itt.

 

Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.

 

A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.



 

Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?

 

Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.

 

Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.

 

Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál

 

A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.

Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.

 

Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.

 

A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt

 

– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb

 

– fogalmazott az énekesnő.

 

A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.

 

Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.

 

– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez

 

– tette hozzá Barbi.

 

 

Fotók: Blahalouisiana

 

Vers mindenkinek - zenei ajánlat

Tóth Árpád - Újév reggele c. megzenésített verse

Adományozás