Előadó: | Alone In The Moon |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Arena grunge |
Címkék: | Keressük! |
I’m uncool and bored, fat and non-star old
and the anger the rapture all is sold
Every scream has it's own shelf
You buy some stuff and call it 'self'
But there's this pretty industry to
fill the hollow with branded shit to chew
For the beautiful, healthy human animals
and the cynical helpless pop culture avatars
History is overplayed but the apocalypse is delayed
And we're stuck in a neverending remake
While I scrape the icing off of profoundness
and I burst your fucking quotes with no regret
The smart little pets reach the expected goals
and indulge in the semi-finished joys
Switching on and off some remote thrill
to stir the little cozy western chill
But reality bounces off of our shields,
through the screen we never never never get bleed
History is overplayed but the apocalypse is delayed
And we’re stuck in a neverending remake
Catalog people, push button emotion,
recycled notion, monetized version...
And there's no false note in the autotuned generation
Fuck you, It’s Buzzkiller Saturday
Fuck you
Fuck
TUDÓSÍTÁS A HAJÓGYÁRI-SZIGETRŐL
A Sziget Fesztivál 2025-ben az eddigi történelmének egyik legszínesebb palettáján mozgott. Igaz ez a fellépőkre, a látványra és a hangulatra is. Ezzel együtt minthaegyre békésebbé és kulturáltabbá is válna az esemény.
Évről-évre élhetőbb, a békebeli Pepsi Sziget rezgéseihez közelít a fesztivál
Több száz élmény, minőségi koncertek és kulturális programok, egy hét felejthetetlen, felhőtlen kikapcsolódás jellemezte, de a covid óta valami megváltozott. Vélhetően az emberek lelkében. És ez a fesztivál szempontjából pozitívum. Jobban figyeltek, odafordultak a másikhoz és mintha az az őrült amplitúdó, amely a koronavírus-járvány előtt a világot jellemezte, egészségesebb szintre állt volna vissza.
A régi Szigetek hangulatát idéző pillanatok
2025-ben a Hajógyárin
Fotó: Sziget
Augusztus 6. és 11. között világsztárok és fiatal tehetségek sora lépett színpadra, mi ebből most egy szubjektív válogatás alapján számolunk be a Sziget 2025-ről.
Fesztiválozó a Szigeten
Fotó: Sziget
Az Empire of the Sun az első napon, a Revolut Színpadon, a második legnagyobb koncerthelyszínen ragadta magával a közönséget.
A Papa Roach fellépését minden rock-metal rajongó nagyon várta, hiszen a csapat utoljára 2020-ban adott koncertet a fővárosban és arra az energiára, amely végigrezgett a Revolut közönségén, mindenkinek nagy szüksége volt már.
A Revolut színpad a fesztivál egyik legerősebbje, többször is órákig táboroztunk itt, és még a Nagyszínpadnál is karakteresebb, színesebb felhozatallal találkoztunk.
Itt adott koncertet a hazi zenei szcéna egyik legnagyobb sztárja, Co Lee
Co Lee kiemelkedően színvonalas szettet rakott össze csütörtök estére olykor jazz-es, groove-os elemekkel, trombitával, füstös hangú vokalistákkal, olykor pedig metalos circle pit-tel. Co Lee önmagában is kölönleges jelenség: karakteres szövegekkel, kifejező mimikával, soha el nem múló mozgékonysággal tölti meg a színpadot.
A Co Lee Live Band fellépése az este legerősebb koncertje volt. És ez még akkor is igaz, ha a nagyszínpadon ugyanekkor Shawn Mendes lágyította a közönség szívét.
Co Lee koncertje a Szigeten
Fotó: Sziget
Pogány Induló Nagyszínpadon
Indokoltan kapott ilyen lehetőséget a népszerű rapper. De talán a fesztivál drónvideójában nem azt kellett volna kiemelni, amikor épp a megb.sztam az anyját-sorokat szavalja.
Pogány Induló-dalszövegek itt.
A Sziget 2025 legszínesebb termését a DropYard színpad szállította
A Revolut szomszédságában, jól átjárható távolságban állt a DropYard, ahol
a KiLLOWEN és a Feux művésznéven alkotó londoni rapperek fellépése jelentette a leginkább kellemes pillanatokat.
De itt mutatkozott be az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő 18K is.
A nagyszínpadon szombaton az FKA Twigs volt az egyik legnagyobb név. A Revolut színpad közönsége ezalatt a Hermanos Gutiérrez latin misztikummal és túlvilági gitárjátékkal tarkított fellépésén kalandozhatott spirituális utakon. A színpad utolsó koncertje RY X-é volt. Álomvilágba repített és talán túl is megnyugtató volt ahhoz, hogy lendületesen vessük bele magunkat az éjszakai életbe.
RY X
Fotó: Sziget
Elszakadva a Nagyszínpad-Revolut-tengelytől
Idén amellett, hogy a fő fellépőket sem hagytuk ki – körülnéztünk a Sziget további helyszínein is. Elszakadva a Nagyszínpad-Revolut-tengelytől – ahol a legtöbb látogató mozog – beültünk abba a remekül hangszigetelt, üvegfalú színházterembe, amely többek között a Földalatti Slam Akadémia helyszíne volt. Itt a világ minden tájáról érkezett slammerek előadásán vettünk részt. Üde színfoltot jelentettek.
Földalatti Slam Akadémia egyik előadása a
Szigeten
Fotó: Földalatti Slam Akadémia Facebook
Majdnem minden este fellépett itt Tom Cassani, aki egyetlen pénzérmével, zseniális mimikájával, egyszerű bűvésztrükkökkel és az ismétlődő mozdulatok használatával operált.
Örömtánc több száz fesztiválozóval a Sziget félreeső szegletében
A Mobilis helyszínen (amely nem a legforgalmasabb szakaszon található) belefutottunk a Jam session with the performers of the day névre keresztelt szettbe: 100% örömtánc előadókkal és több száz fesztiválozóval. Ez volt este egyik leginkább üdítő jelensége.
Fesztiválozó a Szigeten
Fotó: Sziget
Nem bántuk, hogy csak az utolsó színes, drónok által az égboltra rajzolt képek látványára értünk vissza a nagyszínpadhoz. (Ezek az Anyma, azaz Matteo Milleri multi-diszciplináris audiovizuális projektje záróakkordjai voltak.)
Delta District: Bolt Night Stage és Yettel Colosseum vs. Cheers Bar
A Delta District – vagyis az elektronikus party-k epicentruma – valóban jól elkülöníthető világot alkotott a Szigeten. Arról már korábban is írtunk, hogy a szervezők célja a Delta District-tel az volt, hogy új szintre emeljék az éjszakai életet a fesztiválon.
Korai órán érkeztünk, talán nem is a megfelelő napot választottuk. De amikor ott jártunk, egyáltalán nem tombolt a tömeg – mert nem is volt – ezekben a party-arénákban úgy, ahogyan más napokon. Ez a videó jól mutatja, hogy egyébként mennyire szuper hangulatú buli volt a Bolt-ban.
A Colosseum a friss fa illatával, színes, villódzó fényekkel hívogatott és még akkor is nagyon csábító volt, ha a látogató nem rajongott a zenei felhozatalért.
– A 360 fokos elektronikus zenei helyszínünk még extrább vizuállal indul neki a 2025-ös szezonnak. A DJ pult az ikonikus gladiátor fejben kap helyet (...) Látványos dizájn-elemekkel bővítjük (...) – jellemezte a Sziget saját oldalán a Colosseumot.
Ennek megfelelő látvány és hangulat uralta a teret a helyszínen.
A Delta District eldugott sarkában, a Cheers Bar-ban egy zsebkendőnyi dj-pulttal, egy pici büfével, pár négyzetméternyi tánctéren akkor tömeg és fergeteges party-hangulat fogadott, hogy zavarba jöttünk a jelenségtől.
Az utolsó nap is tartogatott egy világsztárt: Post Malone lépett fel a legnagyobb helyszínen
Az előadó megtöltötte rajongóival a nagyszínpad előtti teret. A Szigetes fellépése tele volt energiával és azzal a cowboy-életérzéssel, amit maga is hűen képvisel. Kellett a lelkünknek még egy adrenalin-löket és a testünknek az a vibrálás, amely átjárta a koncertet.
Fotó: Sziget
Talán közelítünk a kilencvenes évek Szigeteinek hangulatához?
Ahogyan a statisztikák is mutatják, egyre több a magyar látogató a fesztiválon.
A 2019-es Szigetre egyfajta boldog békeidőként emlékezünk, de a fesztivál ezzel együtt is egyre élhetőbb, jobb a levegő minősége (bár az utolsó napokban már elkél a maszk). Van tér megélni az eseményeket. A szervezők is mindent megtesznek a zökkenőmentes és barátságos fesztivál-élményért: ez mind a bejutásban, mind a közlekedésben, a helyszínek elosztásában, az illemhelyek kialakításában, mint pedig a gasztronómiai felhozatalban szembetűnően megjelent.
Kiemelt kép: Fesztiválozó a 2025-ös Szigeten