Verze 1
Amikor megláttalak én oda mentem hozzád,
próbáltak lebeszélni, azt mondták rád, hogy rossz lány.
Engem mégsem érdekelt és megkérdeztem,
hogy hívnak téged, mert megmérgezted,
a lelkemet, a szívemet, a tekintettedel,
te pedig azt hitted, hogy ez megint egy seggfej.
Pedig nem is tudtad még, hogy ki vagyok én,
a sötétbe fény, mikor fölébrednél.
Beszélgettünk, megismertük egymást jobban
azt, hogy megkedvelsz azt nem számoltad,
a sztorinkhoz hozzá, te elpirult rossz lány,
nem vetted észre; az élet egy gyors sáv.
Bridge
Lásd meg az élet csupa véletlen,
az éjszaka tündököl a fényekben.
Ha játszanál nagy tétekben
meglátod véletlent.
Refrén
Mindenki életében van egy lány
Mindenki életébe van egy srác
Van-van egy lány, van-van egy srác
van egy láv, van-van egy láv*
Verze 2
Megadtad a számod, én felhívtalak,
elmentünk a frei-be, meghívtalak.
Nem engedtél fizetni, és én sem neked,
azt mondtad: egy jegeskávét még rendelek.
Kérdéseket tettél fel és beszélgettünk,
sok a közös bennünk erre ráébredtünk.
Kimentünk a szigetre és leültünk egy padra,
azt mondtam, hogy nem vagyok egy romantikus fajta...
Azt mondtad, hogy: nem érdekel nem bánod
az első randin erre nem vágyok.
Kérdeztem, hogy randi? - Azt mondtad, hogy: Igen
gondoltad volna, hogy egy seggfej az ilyen? :)
Bridge
Lásd meg az élet csupa véletlen,
az éjszaka tündököl a fényekben.
Ha játszanál nagy tétekben
meglátod véletlent.
Refrén
Mindenki életében van egy lány
Mindenki életébe van egy srác
Van-van egy lány, van-van egy srác
van egy láv, van-van egy láv*
Sikeres showcase-nappal indult, majd változatos kanyarokkal, katartikus pillanatokkal és felfedezésekkel folytatódott a Bartók Tavasz keretében megrendezett Ritmo.
Ígéretéhez híven élményekben gazdag, globális merítést adott a 2024-es Budapest Ritmo háromnapos zenei utazása április 11-13. között. Gérald Toto varázslatos afro–francia sanzonjai, Gaye Su Akyol galaktikus karizmája, a BCUC által vezényelt transzszeánsz és a Puuluup felszabadult folkja ejtette rabul a közönséget.
Boldog arcok, a tavaszi estén teraszon pihegő közönség, networképítő nemzetközi szakemberek töltötték meg az Akvárium Klubot a Ritmo két fő koncert napján. A „felfedezések fesztiválja” szinte mindent felvonultatott, amit a műfajtól elvárhatunk: elmélyült pillanatokat, távoli kultúrák üzenetét és önfeledt bulit.
Gérald Toto
A hazai közönség imádta Gaye Su Akyol anatóliai pszichedéliáját, a BCUC afrofuturista őrületét, Gérald Toto simogató hangját és stílusát, vagy a Duckshell és Luca Bassanese közreműködését a Bella ciao erejéig. Az Erzsébet téren a legfiatalabb korosztály is kitáncolhatta magát a Duckshell és a Hét Hat Club ingyenes koncertjein. A Puuluup megnevettette és megtáncoltatta a hallgatóságot, míg a Romano Drom Terne Čhavéval közösen adott jubileumi koncertje ünnepi hangulatban telt. Az időjárás is kedvezett a fesztivál hangulatának, amihez tökéletes aláfestést adott Cyborg Templar és Tibsā az Akvárium teraszán.
A showcase-napon a hagyományos népzenétől a dark folkon át az elektronikus fúzióig vonultak fel térségünk zenei dialektusai.
Minden produkció telt házzal ment a Szimpla Kertben, a fellépések hatására több meghívást kaptak a zenekarok, ami a Ritmo egyik kiemelt törekvése. Sikerrel, az eddigi legmagasabb részvétellel zárult a Ritmo szakmai programja is a Magyar Zene Házában. Chris Eckmann, a ljubljanai székhelyű Glitterbeat kiadó alapítója kapta idén a Budapest Ritmo Díjat és az azzal járó egyedi bakelit lemezt, amelyet Weyer Balázs, a Hangvető programigazgatója adott át. A filmprogram idei különlegessége, Vincent Moon és a Dalinda közös alkotása erős szakmai visszhangot keltett.
A világzenei fesztivál idén is hozta, amitől jellegzetes és különleges ez a programsorozatot: nemzetközi szakemberektől az olasz költő-aktivistán át a dél-afrikai punk kollektíváig és a kíváncsi közönségig, mindenki találkozott a Ritmo sajátos erőterében.
Fotók: Pesthy Márton