Előadó: | Kovács Norby |
---|---|
Album: | Hétvégén a mulatóban |
Megjelenés: | 2012 |
Hossz: | 3:10 |
Szövegírók: |
Madarász Gyula |
Madarász Gyula |
|
Kiadó: | Kovács Norby |
Stílus: | Pop |
Címkék: | Keressük! |
1. Az első csókot nem feledem,
Halálos betegen szerettem.
Egy csinos lány volt mindenem,
Vigyáztam rá féltékenyen.
O-o-o-o-o...
2. Téves lépteim gyötörték,
Hamisnak láttam szerelmét.
Amerre nézett ott álltam én,
Követtem őt mint rossz árnyék.
O-o-o...
Végül eltűnt mint az álmomban a kép.
Ref: Húzd fel a rossz ruhád,
Ne fesd ki szád,
Úgy menj az utcán.
3. Ha te babám rámnevetsz,
Felismerem a jeledet.
Ha elcsábítod a szívemet,
Attól fájdul meg fejed.
O-o-o-o-o...
4. Jobb ha tudod a mesét,
Mielőtt vérem hajt feléd.
Ami az enyém csak az enyém,
A másé lehet mindenkié.
O-o-o...
A féltékenység rabja vagyok én.
Egyre többet tudhatunk meg a bohóc maszk mögül kikacsintó srácról, aki egy évvel ezelőtt debütált Morionesként és akire rekordidőn belül óriási figyelem szegeződött.
Miközben az előadó Manuellel közös, toplistás featje, a „Voodoo Baba” továbbra is pörög, addig is egy új, igazán személyes szólófelvétellel jelentkezik. Az „ALVAJÁR” egy uptempo, pop-latin-deep house dalnosztalgia, amelyben a gyerekkor keveredik a keserédes jelen vívódásaival, miértjeivel.
„Az ALVAJÁR-t nagymamámmal való kapcsolatom ihlette nagyrészt, a jelenem küzdelmei pedig kiegészítették”
– mondja Bakos Kristóf, azaz Moriones, aki múlt héten ünnepelte első albumának, a ’Tébolyda’ egyben karrierjének is csekély egyéves jubileumát. Az akkor még csak zenéjéről és TikTokról ismert fura hajú fiú azóta három önálló, teltházas koncertet adott Budapesten, legutóbbit éppen a közel 1300 férőhelyes Akvárium Klub Nagyhalljában. Ekkor a bohóc a színpadon meghalt, és ezzel egy új érát indított el, kilátásba helyezve egy új lemez érkezését.
Az „ALVAJÁR” is egy mozaikrész, amelyről a dalszerző bővebben így mesélt
„Unokatestvéremmel forgattuk a videóklipet. Mindenképp egy olyan helyet szerettem volna a szám nosztalgikus kedvessége miatt, ahol gyerekkorom nagy részét töltöttem, és a klipben feltűnő hintaágy az volt. Sokszor átmentem és beszélgettünk mamával, és ekkor a nap mindig odasütött. A kontraszt az csak hozzáadódott a történethez, hiszen a bohóc meghalt, de az albummal minden tiszta lesz. Nagyon durva, mert a klip elején a kisfiú én vagyok, ahogy nézi a jelenem. Azt a részletet unokatesóm egy egyetemi projektjéből vettük ki, ami ráadásul egy 14 éves felvétel, hiszen 2010-ben forgott és valahol megtalálta. Eszméletlen sorsszerűen történik ismét minden és mondhatjuk, hogy minden egyszerű volt, hiszen hazamentünk.”
Az „ALVAJÁR” egyfajta életigenlő figyelmeztetés is, hogy a jelen zsúfoltságában, ha a múltat elfelejtjük és nem tudjuk értékelni a pillanatot, azt később meg fogjuk bánni.