Előadó: | Vicc Beatz |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
Pintér Mihály Day Ketioz Nagy Balázs Hámori Péter |
Ketioz |
|
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Hip - Hop, rap |
Címkék: | Keressük! |
(Ketioz) Verze1:
Jó ez a buli csak tiszta szar
De nem úr az aki nem pazar
Háromszor mondtam hogy nem megyek
Mégis itt vagyok, uralom a táncteret
A kidobónak a spanom több mint gyanús
Mert úgy jön le a lépcsőn mint a Magdi anyus
Anyám borogass, anyád borogasd
(miva?! rrr)
Tudod kinek mutogass
Okos telefonok, buta emberek
800-ért már mégegy sört biztos nem veszek
Fröccs az bazmeg nincsen csak fos zene
Akármi más szólna jobban tetszene
Ehetnének többet ezek a pálcika gádzsik
Mert káncsik, csonttal csak a kutya játszik
Takarodjunk haza mert megdöglök
Jó ez a diszkó, többet nem jövök
(Kontroll) Verze2:
A szekus sokkal inkább hasonlít egy szipusra
(pusztulsz innen rrr) mint egy romantikus típusra
Azta, ki ez a csúnya lány az ölembe'
Kiabálj a fülembe, jobbat találunk a tömegbe'
Minden gátlásomat bébi le tudom vetkőzni
Keresem a friss húst habár egyik se tud főzni
Kiborulok a tánctéren a kiborult pián
A szépfiúkra vadásznak a kiégett picsák
Olyan helyet szeretne a gádzsi ami meghitt
Egy sötét parkban képzeld azt hogy én vagyok a Brad Pitt
Elvesztem a fejemet megkötök minden alkut
Egy gyengém van tudod rólam a magassarkú
Kortyolom a piát, jönnek rám a verebek
Azt se tudom ki ez, de mindig hátba vereget
Sok gyökér az egyenjelmezekben
Olyan szar a buli hogy már nekem kellemetlen
(Fullánk) Verze3:
Én annyit iszok bazmeg mint anno Dominik
A ruhatárban kedvetlen az összes komornyik
A flaszteren egy ördög a pultnál meg cápa
Ha nem esek el addig kicsinállak téged báttya
De úgyis elesek, ezért meg se indulok
Ma se barátkozni fognak velem a szekusok
Itt én vagyok a legidősebb kétség nélkül
Szakállal az ember haver nehezen vegyül
Ez nem is sikerül, úgyhogy elhúzok haza
Felcserekért haladunk, győzött a pia
Ez nem az a tagozat, a család is kitagad
Összes erem kidagad, bámul minden kirakat
Refrén2x:
Ez aztán nem érte meg a pénzem (yeah)
Mitől vagyok én ennyire készen (yeah)
Egy órája a kijáratot nézem
Menjünk mert, szar ez a buli
(Marabé) Verze4:
Hmm de gáz ez a buli
Nem jövök vissza ide az tuti
Adj valami erőset ami elbutít
Mielőtt a security felborít
Mert öröm a poharakat ezért kidobnátok
Locsolnám rátok a vizezett piátok
A DJ egy átok a keze alatt mindig csak egy CD-t látok
Azt mondtátok ti vagytok az ászok
Há' faszé' van száz fok
Nem veszek rózsát se világító zászlót
Nincsen Ászok, csak vibráló fények
Ótvar szar ez a hely, vissza nem térek
(Day) Verze5:
Szar a buli pedig jónak indult eskü
A 2 literes Jackivel az éjszakába mentünk (yeah)
Fú de szar volt a buli a laposba
A szekusok viperával ütöttek laposra
Állítólag kicsit voltam részeg
Csak az szar hogy az agyamból kiestek a részek
Szar a buli a gázspraytől nem láttam semmit
Esküszöm anyám még soha nem ittam ennyit
Bukfencet a Dunába, ruhába az csinos
Túl sok lett a szennyes ahhoz hogy ezt kimosd
Mi ez a techno dress disco vagy ez mi most
Na tiplizzünk inkább aztán dobjunk be egy gyrost
Refrén2x:
Ez aztán nem érte meg a pénzem (yeah)
Mitől vagyok én ennyire készen (yeah)
Egy órája a kijáratot nézem
Menjünk mert, szar ez a buli
Sikeres showcase-nappal indult, majd változatos kanyarokkal, katartikus pillanatokkal és felfedezésekkel folytatódott a Bartók Tavasz keretében megrendezett Ritmo.
Ígéretéhez híven élményekben gazdag, globális merítést adott a 2024-es Budapest Ritmo háromnapos zenei utazása április 11-13. között. Gérald Toto varázslatos afro–francia sanzonjai, Gaye Su Akyol galaktikus karizmája, a BCUC által vezényelt transzszeánsz és a Puuluup felszabadult folkja ejtette rabul a közönséget.
Boldog arcok, a tavaszi estén teraszon pihegő közönség, networképítő nemzetközi szakemberek töltötték meg az Akvárium Klubot a Ritmo két fő koncert napján. A „felfedezések fesztiválja” szinte mindent felvonultatott, amit a műfajtól elvárhatunk: elmélyült pillanatokat, távoli kultúrák üzenetét és önfeledt bulit.
Gérald Toto
A hazai közönség imádta Gaye Su Akyol anatóliai pszichedéliáját, a BCUC afrofuturista őrületét, Gérald Toto simogató hangját és stílusát, vagy a Duckshell és Luca Bassanese közreműködését a Bella ciao erejéig. Az Erzsébet téren a legfiatalabb korosztály is kitáncolhatta magát a Duckshell és a Hét Hat Club ingyenes koncertjein. A Puuluup megnevettette és megtáncoltatta a hallgatóságot, míg a Romano Drom Terne Čhavéval közösen adott jubileumi koncertje ünnepi hangulatban telt. Az időjárás is kedvezett a fesztivál hangulatának, amihez tökéletes aláfestést adott Cyborg Templar és Tibsā az Akvárium teraszán.
A showcase-napon a hagyományos népzenétől a dark folkon át az elektronikus fúzióig vonultak fel térségünk zenei dialektusai.
Minden produkció telt házzal ment a Szimpla Kertben, a fellépések hatására több meghívást kaptak a zenekarok, ami a Ritmo egyik kiemelt törekvése. Sikerrel, az eddigi legmagasabb részvétellel zárult a Ritmo szakmai programja is a Magyar Zene Házában. Chris Eckmann, a ljubljanai székhelyű Glitterbeat kiadó alapítója kapta idén a Budapest Ritmo Díjat és az azzal járó egyedi bakelit lemezt, amelyet Weyer Balázs, a Hangvető programigazgatója adott át. A filmprogram idei különlegessége, Vincent Moon és a Dalinda közös alkotása erős szakmai visszhangot keltett.
A világzenei fesztivál idén is hozta, amitől jellegzetes és különleges ez a programsorozatot: nemzetközi szakemberektől az olasz költő-aktivistán át a dél-afrikai punk kollektíváig és a kíváncsi közönségig, mindenki találkozott a Ritmo sajátos erőterében.
Fotók: Pesthy Márton