Előadó: | Judie Jay |
---|---|
Album: | Harmony |
Megjelenés: | 2011 |
Hossz: | 3:07 |
Szövegírók: |
Balázs Béla Judie Jay Maitinsky Judit |
Balázs Béla Máté Szabolcs |
|
Kiadó: | Chameleon Records |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Come into my bar
Taste it all by far
Gimme lot's of salt
Shame for my indulge
Sweets don't get me high
I greet my need to cry
Milk, I like it hot
You wanna give it a shot?
Gimme more, Gimme more,
Gimme more, Feed me!
I need it all, Need it all,
Need it all, Give me!
Hogyan lesz a zenéből pénz, és hogyan lesz a pénzből zene?
A zeneipar körforgását állítja középpontba a XIII. Music Hungary Konferencia és Showcase, amelyet 2025. november 17-19. között rendeznek meg Veszprémben, a Hangvillában.
Az idei fókusztéma, „A zene körforgása – Fenntartható zeneipar 2025-ben”
Fókuszban: hogyan működhet a zeneipar önfenntartó, ciklikusan megújuló rendszerként. Miközben a nemzetközi kiadók bevételük közel 30%-át forgatják vissza marketingre és új produkciók felkutatására, felmerül a kérdés: mi a helyzet Magyarországon?
- A modern zenei üzlet jövőálló működtetését a 2020-as évek kulcskérdésének tartom. Mit teszünk be, mit veszünk ki? Hogyan állítjuk egy irányba a zeneipar erőforrásait, művészeti erejét, hogy abból a leghatékonyabb eredmény, szakmai és közönségsiker jöjjön ki? A 2025-ös Music Hungary Konferencia a gazdasági és a kreatív szemlélet között fél úton bemutatja, milyen jól működő módszerekkel tudunk ma érvényesülni a zenei világban: vinyltől a streamingig, zenetanulástól a zenetanításig, zenehallgatástól a zenélésig, a régitől az új generációig, klasszikus dalszerzéstől az AI-ig - vezeti fel az esemény idei programját Mezei Csaba, zenei PR-menedzser, kommunikációs szakértő.
A konferencia szakmai programját Mezei Csaba kurátori munkája formálja, aki az iparág jövőjét meghatározó dilemmák és lehetőségek köré építette a tematikát.
Hazai és nemzetközi szakemberek az alábbi témákban tartanak előadásokat és panelbeszélgetéseket
● Befektetés a zenébe: bevétel, profit, visszaforgatás
● Superfans, super listeners: üzleti lehetőségek a szuperrajongók kapcsán
● AI eszközök az új generáció karrierépítésében – friss kutatási eredmények
● Márkaépítés és mentális egészség a közösségi médiában
● Zenetanítás és tudásátadás a jövő zenészeinek és közönségének
● Hol buliznak a fiatalok ma? – „Murder of the dancefloor”
● Retró után: a régi-új popzene felemelkedése
● A vinyl reneszánsza – eladni és ellopni
● Sonic branding: a hangalapú márkaépítés lehetőségei
A szakmai program mellett idén is sor kerül a Music Hungary-díj átadására, amely immár negyedik alkalommal ismeri el a hazai könnyűzenei élet kiemelkedő alkotóit és háttérszereplőit.
Az első két este folyamán pedig a showcase program keretében Veszprém belvárosának három helyszínén több mint 25 fiatal, feltörekvő előadó ad ingyenes koncertet – a jazz-poptól a trapig, a legfrissebb hazai zenei trendeket képviselve.
Kiemelt kép: illusztráció/Freepik