Előadó: | Mes |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Rap |
Címkék: | Keressük! |
Refrén:2x
Visszanéztem, nem volt szép, amit láttam
Az élet nélküled, még sem azt vártam
Üres mondatok, hazug emberek
Tovább állok nélküled megyek
Elért a változás, nem lettem szent gyerek
Nem itélek el senkit, mögöttem bünhegyek
Köpök hát egyet engem a holnap éltet
de mindent bánok, amit én tettem érted!
Nem tartozom senkinek visszaadtam mindent
Fordult a kocka valami megváltozott itt bent
Tönkre ment álmok útján lelkem egy szikla
Nekimehetsz bármivel, de látod mégis bírja
Székemben ülök megint, de ez most gyülölet
Eddig csak pusztítottál én meg most építek
Nem tudom kinek köszönjem meg ami lettem
Próbáltál jól kijönni, de vágod, hogy én nyertem
Szerinted érdekel, hogy mi volt meg, hogy mi nem?
Ismersz amit a két szememmel látok csak azt hiszem
Hosszútávon nem vágod, de hidd el lesz még nagyon más
De te csak állj a fénybe, és élvezd a ragyogást!
*Refrén: 2x
Visszanéztem, nem volt szép, amit láttam
Az élet nélküled, még sem azt vártam
Üres mondatok, hazug emberek
Tovább állok nélküled megyek
Mit érnek az álmok bébi, rossz helyre születtünk
Vagy nem hallottuk meg, mikor mi csak egymásnak üzentünk
Mit érnek a szavak, hogy ha nem ismered mit jelent
Mit érek én neked múltat, jövőt, vagy csak jelent?
Ismétlem önmagam, hogy elmúlnak az évek
Elkopnak a barátok, ami megmarad az érdek
Lehet még hazudni, én szép jövőröl álmodom
Hogy mindaz amit elértem, ha megérdemli átadom.
Nem lesz többet ugyanaz, már régen más van!
Nem hiszek én semmiben, se benned se másban
Rá kellett ébrednem itt mindent érdek vezérel
És lehetsz te a jó, a vége mindig az, hogy te vérzel
Mit érnek az emlékek, ha nem biztos hogy valóság?
Mit érnek az igazak, ha egész világ hazugság?
Imádjuk az Istent, de a szívünk már az ördögé
Néha érzed holnap nem megy már hát ne mond ki, hogy örökké!
*Refrén:4x
Visszanéztem, nem volt szép, amit láttam
Az élet nélküled, még sem azt vártam
Üres mondatok, hazug emberek
Tovább állok nélküled megyek
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana