Előadó: | Hibrid |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Rap/Hip-hop |
Címkék: | Keressük! |
Beat:
Egyedül vagyok mikor látom már a város alszik rég
de én csak ülök és írom ezt a dalt,
mert tudom azt hogy megint újra látlak, megtalállak én
és itt leszel velem mindig, mindig....
Hibrid:
Megint támasztom a pultot
kavarom a kávémban a cukrot
Én nem akarok aludni, mert az álmombam magam látom meghalni
De nem szabad feladni, ezért szoktam én mindent beleadni
Látom a neten hogy szeretnek,
de mikor érem már el hogy szeret végre az az egy..
2,6 millió perc mióta nem láttalak vajon most milyen lehetsz?
Ki az aki simogat? Van-e rajtam kívül aki ilyet írogat?
Vajon neki is majd hiányzol, ha az ő életéből is így kitáncolsz..
De ha így kitáncolsz, táncolj hozzám azt a boldogságot megint hozd rám..
Beat:
Egyedül vagyok mikor látom már a város alszik rég
de én csak ülök és írom ezt a dalt,
mert tudom azt hogy megint újra látlak, megtalállak én
és itt leszel velem mindig, mindig....
Hibrid:
Megint támasztom a pultot, veregetitek a vállam pedig rólam sokat nem tudtok
Néha nem érdekel hogy ki van velem, hanem az hogy ki nincs
Talán ez rajtam a bilincs..
Hogyan legyek jobb ember? Ha eldobtam a kokot, az ext, a kendert...
Hogyan legyek jobb ember? Hogy hogy te nem értesz ha megérti több ezer..
Kikérek egy pálinkát, amit vagy húsz követ itt fogok várni rád
Belül robbanok, de kívül még tartom
Hátha mindjárt belépsz ott az ajtón..
Veled a világot összehajtom ha akarom,
Valakinek a pénz nekem TE lettél a hatalom..
Szeretném a bőröd megint érezni,
nem csak a betűidtől online létezni...
Beat:
Egyedül vagyok mikor látom már a város alszik rég
de én csak ülök és írom ezt a dalt,
mert tudom azt hogy megint újra látlak, megtalállak én
és itt leszel velem mindig, mindig....
Hibrid:
Megint támaszatom a pultot,
mosolygok de a fájdalom köti rám a hurkot..
zenémen felnőttek, de megmaradtam gyerek,
azt hittem majd meghajlítom az időt a teret
akik ismernek azok sem értik mért írom
de ezt én érzem magamat tartani nem bírom..
olyan mint egy szomorú vasárnap
könny csak az italom, kenyerem a bánat...
nézem ahogy kacagnak az emberek,
de még nem látják magamnak mit tervezek...
betámolygok a wc-be igy részegen
orosz rulett lesz, lehet kicsit meg is spékelem...
csak egy golyó amit kiveszek a tárból
hátha istenhez ez egyszer mellém pártol..
mert már elegem van a mából..
de tegnap sem ragyogtam a boldogságtól..
Beat:
Egyedül vagyok mikor látom már a város alszik rég
de én csak ülök és írom ezt a dalt,
mert tudom azt hogy megint újra látlak, megtalállak én
és itt leszel velem mindig, mindig....
Sikeres showcase-nappal indult, majd változatos kanyarokkal, katartikus pillanatokkal és felfedezésekkel folytatódott a Bartók Tavasz keretében megrendezett Ritmo.
Ígéretéhez híven élményekben gazdag, globális merítést adott a 2024-es Budapest Ritmo háromnapos zenei utazása április 11-13. között. Gérald Toto varázslatos afro–francia sanzonjai, Gaye Su Akyol galaktikus karizmája, a BCUC által vezényelt transzszeánsz és a Puuluup felszabadult folkja ejtette rabul a közönséget.
Boldog arcok, a tavaszi estén teraszon pihegő közönség, networképítő nemzetközi szakemberek töltötték meg az Akvárium Klubot a Ritmo két fő koncert napján. A „felfedezések fesztiválja” szinte mindent felvonultatott, amit a műfajtól elvárhatunk: elmélyült pillanatokat, távoli kultúrák üzenetét és önfeledt bulit.
Gérald Toto
A hazai közönség imádta Gaye Su Akyol anatóliai pszichedéliáját, a BCUC afrofuturista őrületét, Gérald Toto simogató hangját és stílusát, vagy a Duckshell és Luca Bassanese közreműködését a Bella ciao erejéig. Az Erzsébet téren a legfiatalabb korosztály is kitáncolhatta magát a Duckshell és a Hét Hat Club ingyenes koncertjein. A Puuluup megnevettette és megtáncoltatta a hallgatóságot, míg a Romano Drom Terne Čhavéval közösen adott jubileumi koncertje ünnepi hangulatban telt. Az időjárás is kedvezett a fesztivál hangulatának, amihez tökéletes aláfestést adott Cyborg Templar és Tibsā az Akvárium teraszán.
A showcase-napon a hagyományos népzenétől a dark folkon át az elektronikus fúzióig vonultak fel térségünk zenei dialektusai.
Minden produkció telt házzal ment a Szimpla Kertben, a fellépések hatására több meghívást kaptak a zenekarok, ami a Ritmo egyik kiemelt törekvése. Sikerrel, az eddigi legmagasabb részvétellel zárult a Ritmo szakmai programja is a Magyar Zene Házában. Chris Eckmann, a ljubljanai székhelyű Glitterbeat kiadó alapítója kapta idén a Budapest Ritmo Díjat és az azzal járó egyedi bakelit lemezt, amelyet Weyer Balázs, a Hangvető programigazgatója adott át. A filmprogram idei különlegessége, Vincent Moon és a Dalinda közös alkotása erős szakmai visszhangot keltett.
A világzenei fesztivál idén is hozta, amitől jellegzetes és különleges ez a programsorozatot: nemzetközi szakemberektől az olasz költő-aktivistán át a dél-afrikai punk kollektíváig és a kíváncsi közönségig, mindenki találkozott a Ritmo sajátos erőterében.
Fotók: Pesthy Márton