Előadó: | Sugarloaf |
---|---|
Album: | Nő a baj |
Megjelenés: | 2003 |
Hossz: | 4:59 |
Szövegírók: |
Orbán Tamás Egyházi Gábor Sümeghi Tamás |
Tóth Szabolcs |
|
Kiadó: | Universal Music Kft. |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Hiába van a pénz, hiába minden
Ugyanaz a gitár játszik itt benn
Keresed hol az út, hol az az Isten
Aki ha baj van, sehol sincsen!
Hiába sírok, szorongok én is
Van az a pénz, hogy kilőjelek mégis!
Játék minden, mit életnek vélsz!
A célkereszt
Amikor célba vesz
Tudod hogy nem lehetsz
Örökké győztes bébi!
A célkereszt
Amikor célba vesz
Te is majd megremegsz
Nem süthet mindig napfény rád!
Hiába Cadillac, hiába Gucci
Nekem a nívó több mint uncsi
Jöhetnek gyerekek, lehetnek vágyak
Nekem csak kijelölt célpont vagy tárgy vagy!
Nekem egy munka, neked az élet
Meghúzni a ravaszt rég nem félek
Játék minden, mit életnek vélsz!
A célkereszt
Amikor célba vesz
Tudod hogy nem lehetsz
Örökké győztes bébi!
A célkereszt
Amikor célba vesz
Te is majd megremegsz
Nem süthet mindig napfény rád!
Végzem a dolgom
Az arcodba bele-bele-bele-bele
Száll csak az ólom
Míg bírja a tár!
A célkereszt
Amikor célba vesz
Tudod hogy nem lehetsz
Örökké győztes bébi!
A célkereszt
Amikor célba vesz
Te is majd megremegsz
Nem süthet mindig napfény rád!
Végzem a dolgom
Az arcodba bele-bele-bele-bele
Száll csak az ólom
Míg bírja a tár!
A célkereszt
Amikor célba vesz
Tudod hogy nem lehetsz
Örökké győztes bébi!
A célkereszt
Amikor célba vesz
Te is majd megremegsz
Tudod hogy nem lehetsz
Örökké győztes babe már!
Sikeres showcase-nappal indult, majd változatos kanyarokkal, katartikus pillanatokkal és felfedezésekkel folytatódott a Bartók Tavasz keretében megrendezett Ritmo.
Ígéretéhez híven élményekben gazdag, globális merítést adott a 2024-es Budapest Ritmo háromnapos zenei utazása április 11-13. között. Gérald Toto varázslatos afro–francia sanzonjai, Gaye Su Akyol galaktikus karizmája, a BCUC által vezényelt transzszeánsz és a Puuluup felszabadult folkja ejtette rabul a közönséget.
Boldog arcok, a tavaszi estén teraszon pihegő közönség, networképítő nemzetközi szakemberek töltötték meg az Akvárium Klubot a Ritmo két fő koncert napján. A „felfedezések fesztiválja” szinte mindent felvonultatott, amit a műfajtól elvárhatunk: elmélyült pillanatokat, távoli kultúrák üzenetét és önfeledt bulit.
Gérald Toto
A hazai közönség imádta Gaye Su Akyol anatóliai pszichedéliáját, a BCUC afrofuturista őrületét, Gérald Toto simogató hangját és stílusát, vagy a Duckshell és Luca Bassanese közreműködését a Bella ciao erejéig. Az Erzsébet téren a legfiatalabb korosztály is kitáncolhatta magát a Duckshell és a Hét Hat Club ingyenes koncertjein. A Puuluup megnevettette és megtáncoltatta a hallgatóságot, míg a Romano Drom Terne Čhavéval közösen adott jubileumi koncertje ünnepi hangulatban telt. Az időjárás is kedvezett a fesztivál hangulatának, amihez tökéletes aláfestést adott Cyborg Templar és Tibsā az Akvárium teraszán.
A showcase-napon a hagyományos népzenétől a dark folkon át az elektronikus fúzióig vonultak fel térségünk zenei dialektusai.
Minden produkció telt házzal ment a Szimpla Kertben, a fellépések hatására több meghívást kaptak a zenekarok, ami a Ritmo egyik kiemelt törekvése. Sikerrel, az eddigi legmagasabb részvétellel zárult a Ritmo szakmai programja is a Magyar Zene Házában. Chris Eckmann, a ljubljanai székhelyű Glitterbeat kiadó alapítója kapta idén a Budapest Ritmo Díjat és az azzal járó egyedi bakelit lemezt, amelyet Weyer Balázs, a Hangvető programigazgatója adott át. A filmprogram idei különlegessége, Vincent Moon és a Dalinda közös alkotása erős szakmai visszhangot keltett.
A világzenei fesztivál idén is hozta, amitől jellegzetes és különleges ez a programsorozatot: nemzetközi szakemberektől az olasz költő-aktivistán át a dél-afrikai punk kollektíváig és a kíváncsi közönségig, mindenki találkozott a Ritmo sajátos erőterében.
Fotók: Pesthy Márton