Előadó: | Barbárfivérek |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
Deego Tibbah Für Tibor Halpert Balázs |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
[Hook] x2 - [Tibbah]
Barbár, ujjak a padokon,
Barbár, M.O. hatalom,
Barbár, szarcsík az arcon,
Barbár, disznók a fronton!
[Verze 1] - [Tibbah]
Vájúhoz csürhe, megjött a fejadag,
Osztom a prosztót, hoztam nagy kanalat.
Merem a szádba, ha velem vagy ízlik majd,
Ne hezitálj tes', az élet csak sírig tart.
Az egész egy ország egy kibaszott disznóól,
Kajak New Jack, de nem okulnak nínóból.
Frankón háromból kettő lop a tálamból,
Kik egymásét túrják nem különbek a disznótól.
A látszat csal, az üveg mindig átlátszik,
A külső számít, a belső meg nem játszik.
A retusált arcokon a gyűrődés meglátszik,
Minden sóhajban kurva nyomor hallatszik.
Válassz egy számot, egyben az utolsót,
Elhúzzuk a nótád, kísérjük a koporsót.
Dobunk rád földet, elhoztuk a nagy ásót,
Kiröhög mindenki, mint délután a Balázs show-t.
[Ref.] - [Deego]
Na mi a fasz, ha látsz hát miért intesz?
Mikor attó beszarsz, ha megérintesz,
Kiakaszt, hogy állandóan térítesz.
A nevünkkel másokat szédítesz.
Disznóól, ezek malacok mind már,
Tapossák, a salakot kint.
Disznóól, mondd már, hol a szint,
Keverd, várják a tápot, odakint mind.
[Verze 2] - [Deego]
Na gyere gyökér, itt a főkoca kocog,
Már keverem a tápot, picsákkal italozok.
Ne rinyálj, mindenki azt eszi mit hozott,
Betakartam a haverod mert folyton vitatkozott.
Bám, mi csak dagasztjuk a salakot,
Ruha nélkül gyere, de ne felejtsd el a kalapot.
Hé T-bag, na, dobj már egy falatot,
Éhes lettem tesó, befalom ezt az alapot.
Ez barbár, most próbáld meg ordítva,
A belsőd érdekel, megnézünk kifordítva.
A kormány, minket tenne a sírba,
Mert rekettyét tekerünk a hosszú papírba.
Gyere ugorj rá egy kortyra,
Vidám leszel gyerek, ez a szar kedved kioltja.
De vigyázz, mindig nézz magad mögé,
Mert bezárunk az ólba a négy fal közé.
[Ref] x2 - [Deego]
Na mi a fasz, ha látsz hát miért intesz?
Mikor attó beszarsz, ha megérintesz,
Kiakaszt, hogy állandóan térítesz.
A nevünkkel másokat szédítesz.
Disznóól, ezek malacok mind már,
Tapossák, a salakot kint.
Disznóól, mondd már, hol a szint,
Keverd, várják a tápot, odakint mind.
[Tibbah]
Deego...elég...elég volt, hallgass már!
Fogd már be a büdős pofádat! Nem értesz meg?
Hát fogd be a pofádat azonnal!
[Ref] x2 - [Deego]
Na mi a fasz, ha látsz hát miért intesz?
Mikor attó beszarsz, ha megérintesz,
Kiakaszt, hogy állandóan térítesz.
A nevünkkel másokat szédítesz.
Disznóól, ezek malacok mind már,
Tapossák, a salakot kint.
Disznóól, mondd már, hol a szint,
Keverd, várják a tápot, odakint mind.
"Úgy érzem, egy életem van, nem leszek félember
mer’ bent izzik a szabadság a véremben"
Nyolcszámos lemezzel jelentkezik májusi tripla Aréna-koncertje előtt Magyarország legnépszerűbb előadója. A skatulya I. című lemezről a mariana.árok már túlszárnyalta a 2,5 milliós megtekintést YouTube-on, a cipoe pedig szintén hasít: 1,6 millió megtekintésnél jár. Ezekhez érkezik most hat további dal.
A dalszerző-előadó így mesél a lemezről: „Korábban mindig próbáltam előre összeírni, megtervezni minden dalt, aszerint haladni az alkotómunkával, ahogyan a fejemben egy album összeállt. Viszont a zenekészítési folyamat ennek a szöges ellentéte. Megannyi ilyen tapasztalat után biztosra mondom, hogy a legjobb hangulatok, illetve a legértékesebb gondolatok és dallamok mindig akkor érkeznek, amikor nincs előre felvázolva, hogy vajon milyen lesz a teljes egész.
A skatulya I. című lemezen Azahriah új területekre lép. Ő maga így fogalmaz: „A skatulya albumsorozattal igyekszem a legkísérletezőbb, legszélsőségesebb hangzásokat próbálgatni, aztán a legjobbakat leválogatom, s végül egy összefüggő sztorivá igyekszem formálni a lemezen.” S hogy a kísérletezést mennyire komolyan veszi, azt mi sem bizonyítja jobban, mint a tartarosz című dal – ami egy metálszám. Hasonlóra – hogy egy, a karrierje csúcsán járó popsztár metáldallal rukkoljon elő – még a nemzetközi színtéren se nagyon akad példa. De hát ő maga énekli: izzik a szabadság a vérében.
A visualizerekben a mariana.árok klipjének különös, enigmatikus látványvilága köszön vissza (Emil Goodman munkái), a szövegek pedig a carpe diemtől a világvége-flessig igen széles skálán mozognak. Egy biztos: úgy lángol, hogy még a tenger mélyén se lehet kioltani.
Fotó: Azahriah