Előadó: | Tatu18 |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Unalmas lett az életem,
mióta nem vagy itt velem
Szívembe markol a félelem,
kérlek maradj még velem.
Félek, hogy elveszítelek,
mielott megismernélek,
Félek, hogy elveszítelek,
mielott elérnélek.
Ott álltunk ketten:
te és én valaminek végén, s kezdetén
Ott álltunk ketten:
te és én, s egyikünk sem tudta, hogy miért.
Ott álltunk ketten:
te és én valaminek végén, s kezdetén
Ott álltunk ketten:
te és én, s egyikünk sem tudta, hogy miért.
Unalmas lett az életem,
mióta nem vagy itt velem
Szívembe markol a félelem,
kérlek maradj még velem.
Félek, hogy elveszítelek,
mielott megismernélek,
Félek, hogy elveszítelek,
mielott elérnélek.
Ott álltunk ketten:
te és én valaminek végén, s kezdetén
Ott álltunk ketten:
te és én, s egyikünk sem tudta, hogy miért.
Ott álltunk ketten:
te és én valaminek végén, s kezdetén
Ott álltunk ketten:
te és én, s egyikünk sem tudta, hogy miért.
Ott álltunk ketten:
te és én valaminek végén, s kezdetén
Ott álltunk ketten:
te és én, s egyikünk sem tudta, hogy miért.
Ott álltunk ketten:
te és én valaminek végén, s kezdetén
Ott álltunk ketten:
te és én, legyen jó a vége.
A most lezárt jogosultkutatás során az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI) csaknem 210 millió forint, 2016 és 2022 között beszedett jogdíj jogosultját azonosította be és fizette ki pótlólag. Az EJI folytatja a tavaly beszedett jogdíjak felosztását is.
Az EJI jelentős erőforrásokat mozgósít a jogdíjak begyűjtése mellett a jogosultak beazonosítására is. A szükséges adatok hiánya miatt ugyanis előfordul, hogy előadók kimaradhatnak a felosztásokból.
A korábban nem azonosított felvételek között nagy számban vannak olyanok, amelyeket az érintett előadók nem regisztráltak határidőn belül, illetve hiányos vagy téves adatokkal szerepelnek a felhasználói adatszolgáltatásokban.
Az EJI alapelve, hogy jogdíj nem maradhat kifizetetlenül
Az egyesület szakemberei összetett informatikai eljárásokkal és egyéni kutatási módszerekkel dolgoznak a jogdíjak kifizetéséhez hiányzó információk beszerzésén.
Az EJI hangfelvételi adatbázisának bővítése eredményeként az idén lehetővé vált a filmzenei jogdíjak széles körű felosztása is: az úgynevezett főcím-, és vége főcímzene elkészítésében közreműködő előadóművészek között a felosztási szabályzat szerint az eredeti főszereplő jogdíjának megfelelő összeget kell felosztani, a háttér, illetve betétzene elkészítésében közreműködő előadóművészek között pedig hangfelvételenként összesen egy-egy eredeti szereplőre eső jogdíjat osztottak fel.
Az EJI munkaszervezete folytatja a tavaly beszedett jogdíjak felosztását, amelyet idén várhatóan júniusban a hangfelvételeket, szeptember végén pedig az audiovizuális jogdíjakat illetően tervez lezárni.
Fotó: illusztráció/Freepik