Előadó: | A három kismalac |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Ez itt a Vera és az ott a nyakán a feje,
van neki férje a Balázs és ő most a neje,
Ez itt az arca a szeme és ez a kis füle,
az orrával szagolja meg, hogy az ebéd már sül-e?
Ez itt a hasa, a csípője ez itt a lába,
a kis tökmag Verácska ezekkel járt iskolába,
ő is majd szeretne kisbabát ez most a terve,
így nem árt, hogy van neki elsődleges nemi szerve.
A felsorolt testrészek alkotják Verát,
és még egy néhány de térjünk gyorsan át...
Galambos Zolira
Helyes a pofija pici a pocija, hája,
valahol itt van a veséje ott meg a mája,
ez itt a gigája ez pedig alant a begye,
ez meg a bal karja van rajta húsz anyajegye,
úgy jár a csuklója tempója nem sétagalopp,
ennél már talán csak Chuck Norris tudása nagyobb,
a gitárja amin ő rendszerint húrokat tép szét,
sajnos nem képezik testének szerves részét,
ő tehát Zoli nem pedig ő vagy én,
ez meg a dalban az úgynevezett refrén.
És most a Tomi jön...
Közel áll hozzá a foci a futás az úszás,
így az, hogy formás a popója cseppet sem túlzás,
ezernyi izgató része van ennek a testnek,
az orrcimpát például hívhatjuk tökéletesnek,
mértani alakzat szerű a testén az izom,
kocka a hasa és konkáv a deltája bizony,
így aztán nem csoda, hogy az az egyetlen gondja,
sehol sincs szabályos paralelepipedonja,
ő Borovitz Tamás a harmadik kismalac,
ha pofára esik lesz itt egy kis tapasz,
talantan nekie.
"Úgy érzem, egy életem van, nem leszek félember
mer’ bent izzik a szabadság a véremben"
Nyolcszámos lemezzel jelentkezik májusi tripla Aréna-koncertje előtt Magyarország legnépszerűbb előadója. A skatulya I. című lemezről a mariana.árok már túlszárnyalta a 2,5 milliós megtekintést YouTube-on, a cipoe pedig szintén hasít: 1,6 millió megtekintésnél jár. Ezekhez érkezik most hat további dal.
A dalszerző-előadó így mesél a lemezről: „Korábban mindig próbáltam előre összeírni, megtervezni minden dalt, aszerint haladni az alkotómunkával, ahogyan a fejemben egy album összeállt. Viszont a zenekészítési folyamat ennek a szöges ellentéte. Megannyi ilyen tapasztalat után biztosra mondom, hogy a legjobb hangulatok, illetve a legértékesebb gondolatok és dallamok mindig akkor érkeznek, amikor nincs előre felvázolva, hogy vajon milyen lesz a teljes egész.
A skatulya I. című lemezen Azahriah új területekre lép. Ő maga így fogalmaz: „A skatulya albumsorozattal igyekszem a legkísérletezőbb, legszélsőségesebb hangzásokat próbálgatni, aztán a legjobbakat leválogatom, s végül egy összefüggő sztorivá igyekszem formálni a lemezen.” S hogy a kísérletezést mennyire komolyan veszi, azt mi sem bizonyítja jobban, mint a tartarosz című dal – ami egy metálszám. Hasonlóra – hogy egy, a karrierje csúcsán járó popsztár metáldallal rukkoljon elő – még a nemzetközi színtéren se nagyon akad példa. De hát ő maga énekli: izzik a szabadság a vérében.
A visualizerekben a mariana.árok klipjének különös, enigmatikus látványvilága köszön vissza (Emil Goodman munkái), a szövegek pedig a carpe diemtől a világvége-flessig igen széles skálán mozognak. Egy biztos: úgy lángol, hogy még a tenger mélyén se lehet kioltani.
Fotó: Azahriah