Előadó: | PKO |
---|---|
Album: | Szövetség |
Megjelenés: | 2009 |
Hossz: | 2:38 |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | PKO |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Na mi a faszom van??
Scarcity Budapest
Nem félek a gonosztól jöhetnek a parák,
Szar szituba derül ki ki az igazi barát,
Eltűnik egy élettelen keni mások szarát
Hogy az életedért cserébe áldozza fel magát
Nincs remény magammal harcolok
A falba mindenfélét belekarcolok
Ma már nincsenek igazi harcosok
Mert átvették a helyüket a zsarnokok
Én csak felállok és neked tapsolok
Ahogy a gádzsimra az összes pénzt eltapsolod
Az agyadat mindennap kikapcsolod
Mert a drogokat már két kézzel habzsolod
PKO-val kezdődik a történet
Mert tudod velünk bármi megtörténhet,
Megmutatom nektek a körképet
Mert a rossz oldalát ismered a könyéknek.
Refrén:
Ne érdekeljen senkit a származás
13 hátamon a számozás
Ez a tudat ellen irányuló támadás
Scarcityvel kirobban a lázadás
Pénteken egyfele felkelek
És a kosár mezek közül egyet felveszek
A faszomat a mai nap nem vesztheted
Mert a szövegek lelőnek mint a fegyverek
A fellépéssel megtöltjük a termeket
Mi beváltottuk a hozzánk fűzött terveket
Leszarjuk a hatósági szerveket
Ezt a brigád soha meg nem mentheted,
Mert felidegesítettél és elborult az agyam
De nem hagyom többet tönkre tenni magam,
Magabiztos vagyok nem leszek bizonytalan,
Kitűnök a tömegből borotválom a hajam
Ma még józan vagyok tesó és megfontolt
Másnap már más emberként jövök ki a detoxból
Péntek XIII mindent lerombol
Lehetsz tőlem acélból vagy betonból.
Itt vagyunk haver a ScarcityBp-be
Belemászunk minden fasszopó képébe
Szólok a papnak hogy a keretet már adhatja
PKO-val baszakodsz beleváglak egy katlanba.
Refrén 2-szer:
Ne érdekeljen senkit a származás
13 hátamon a számozás
Ez a tudat ellen irányuló támadás
Scarcity-vel kirobban a lázadás.
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana