


| Előadó: | Antifaces |
|---|---|
| Album: | Keressük! |
| Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
| Keressük a zeneszerzőt! | |
| Kiadó: | Keressük! |
| Stílus: | Keressük! |
| Címkék: | Keressük! |

Ahogy haladunk az álmunk felé,
mit el nem érünk sohasem tán...
Nehidd hogy nincs már semmisem,
az üveghegy túl oldalán...
Mindig az szép, mi semmit sem ér,
mindig az ad, ki sohasem kér...
mindig az gyűlöl, ki legjobban fél
mindig az szeret, ki benned él...
tudod hogy nincs, nincs már időd,
te mégis küzdesz, hogy elérjed őt...
hogy megérintsd, érintsd, érintsd a nőt,
aki sírt érted, egy évvel ezelőtt...
Mindig az fél, kinek van még miért,
mindig az gyűlöl, ki semmit sem ért,
mindig az ad, ki egy dolgot kért,
hogy sírhasson végre, valakiért...
Sohasem adtam, ő mégsem sírt,
teher voltam, de mindig elbírt,
Sohasem gyűlölt, ő semmiért,
szeretett engem, valamiért...
Én még akartam hinni egy szebb világban,
én reménykedtem hogy jobb lehet,
Én még érezni akartam az illatod,
és megfogni a két kezed,
ez egy szerelmes szám is lehetett volna,
bár úgysem hallod, hisz messze vagy,
Miért is van bárki mellettem,
ha egyszer úgy is cserben hagy...
Hát tessék nyugodtan sorba állni,
csendesen mélyen a sírba szállni,
és ha majd rájössz ott lenn, hogy szebb volt itt fenn,
próbálj meg valahogy visszamászni...
Mindig az szép, mi semmit sem ér,
mindig az ad, ki sohasem kér...
mindig az gyűlöl, ki legjobban fél
mindig az szeret, ki benned él...
míg elhal egy szó, két élet elvész,
kérlek üzenj, ha végleg elmész...
De én még állok és örökké várva,
a napfényt nézem, ha visszatérsz...
Mindig az szép, mi semmit sem ér,
mindig az ad, ki sohasem kér...
mindig az gyűlöl, ki legjobban fél
mindig az szeret, ki benned él...
Ahogy haladunk, az álmunk felé,
mit már elértünk egyszer talán,
nincs belőle semmisem,
az üveghegy túl oldalán...
agyamat szeli a szótlanok szava,
honvágyat érzek de merre van haza?
sírnom is kéne, hát hol vagy baba?
hazaértem, de nem várt anya...
Mutass hát végre egy másik ajtót,
ahol belépve tényleg lenne béke,
ahol nem egy fal lenne a folyosó vége,
és egyszerű is lenne csak hinni kéne...
Ahol együtt lehetnénk nyugton végre,
a halálon pedig egy jót röhögve,
meglennénk hívva egy újabb körre,
mely ismétlődne, mindörökre...
Mindig az szép, mi semmit sem ér,
mindig az ad, ki sohasem kér...
mindig az gyűlöl, ki legjobban fél
mindig az szeret, ki benned él...
Mindig az szép, mi semmit sem ér,
mindig az ad, ki sohasem kér...
mindig az gyűlöl, ki legjobban fél
mindig az szeret, ki benned él...
Ahogy haladunk, az álmunk felé,
mit már elértünk egyszer talán,
nincs belőle semmisem,
az üveghegy túl oldalán...


Közeleg a Carson Coma ötödik nagylemeze, de még itt egy utolsó single, a Szemüveg: nem mással, mint Dzsúdlóval kiegészülve.
Egy szürreális szerelmes dal a látás érzékszervének elvesztéséről - és annak megtalálásról egy emberben.
Megérkezett a Szemüveg
“A dal vezérgondolatát, miszerint ha a megfelelő partnerrel éled az életedet, akkor minden, ami addig ködös és homályos volt, kitisztul, így pedig jobban rálátsz mind a világra, mind saját magadra, a -4.5-ös rövidlátásom, valamint mind a tényleges, mind a metaforikus szemüvegem inspirálta.
(Dzsúdló) Marcival már kezdő előadó korunk óta vagyunk nagyon jó barátok - az elmúlt években többször kacérkodtunk a közös dal gondolatával
többször neki is futottunk, de a próbálkozások ellenére valahogy ezelőtt még nem sikerült olyan számot összehoznunk, amiről érezhető, hogy ez nem csak két, egymás munkásságát elismerő előadó együttműködése, hanem két barát közös alkotása. Ezzel szemben a Szemüveg nagyon organikusan gurult ki: a stúdiózás és a klipforgatás során azt éreztem, hogy
egy alternatív univerzumban Dzsúdló nyugodtan lehetne a 7. Carson Coma tag!”
- árulta el a dalról Fekete Giorgio, a zenekar frontembere.
Az érzékszervek elnémulnak, a valóság elmosódik, és csak egy dolog marad éles: te
A dal egy bizarr, mégis gyengéd vallomás arról, milyen, amikor valakin keresztül próbáljuk értelmezni a világot - és közben így találjuk meg magunkat is igazán. A közös munkát Dzsúdló így idézte fel:
“Nagyon régóta benne volt a levegőben a közös a fiúkkal, szerintem minimum 2 éve beszélünk róla a Giorgioval, aztán idén megbeszéltük, hogy júniusban megindítjuk a stúdiózást Párizsban. Ez inkább lett mondjuk ráhangolódás, mert körülbelül az összes cuccunkat ami kellett volna a hasznos stúdiózáshoz otthonhagytuk, de demózni legalább tudtunk. Nem volt nehéz megtalálni a közös metszetet, régóta ismerjük egymást a srácokkal, egészen könnyen tudunk egymásra hangolódni zeneileg is.
Szerettem ennek a dalnak a folyamatát, a végeredményt meg még inkább.”
A Szemüveg a november 28-án megjelenő Purgatórium album utolsó kislemeze
Míg az előző, a lemez címadó dalában nem kisebb nevekkel, mint Krúbival és Beton.Hofival állt össze a zenekar, most Dzsúdlóval kiegészülve jelentkeznek egy újabb slágerrel. A dalokat élőben március 27-én hallhatja a közönség az MTK Sportparkban, a Purgatórium nagykoncerten.
Fotók: Carson Coma x Dzsúdló