Előadó: | Castagno Claudia |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
Ádori Péter |
Brunner Zsolt |
|
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Refrén:
Pimpinkin ő egy édi kis haver
velem kirándul és közbe énekel
Pimpinkin egy cukor kis nyuszimusz
aki hidd el sosem lesz alamusz.
Egy fehér nyuszi pimpinkin
akinek piros a szeme,
Vele sokszor megyünk sétálni
nagyokat ugrik felfele,
Szimatol, a répa hol lehet,
répát enni azt nagyon szeret!
Refrén 2x
A jó barátom pimpinkin,
aki mindig felvidít,
Hogyha rossz napom volt, nyusz nyusz úr
vidáman rám kacsint,
Nevetünk és ha szól egy jó zene,
táncra perdül, minden jó vele!
Refrén 2x
Hogyan lesz a zenéből pénz, és hogyan lesz a pénzből zene?
A zeneipar körforgását állítja középpontba a XIII. Music Hungary Konferencia és Showcase, amelyet 2025. november 17-19. között rendeznek meg Veszprémben, a Hangvillában.
Az idei fókusztéma, „A zene körforgása – Fenntartható zeneipar 2025-ben”
Fókuszban: hogyan működhet a zeneipar önfenntartó, ciklikusan megújuló rendszerként. Miközben a nemzetközi kiadók bevételük közel 30%-át forgatják vissza marketingre és új produkciók felkutatására, felmerül a kérdés: mi a helyzet Magyarországon?
- A modern zenei üzlet jövőálló működtetését a 2020-as évek kulcskérdésének tartom. Mit teszünk be, mit veszünk ki? Hogyan állítjuk egy irányba a zeneipar erőforrásait, művészeti erejét, hogy abból a leghatékonyabb eredmény, szakmai és közönségsiker jöjjön ki? A 2025-ös Music Hungary Konferencia a gazdasági és a kreatív szemlélet között fél úton bemutatja, milyen jól működő módszerekkel tudunk ma érvényesülni a zenei világban: vinyltől a streamingig, zenetanulástól a zenetanításig, zenehallgatástól a zenélésig, a régitől az új generációig, klasszikus dalszerzéstől az AI-ig - vezeti fel az esemény idei programját Mezei Csaba, zenei PR-menedzser, kommunikációs szakértő.
A konferencia szakmai programját Mezei Csaba kurátori munkája formálja, aki az iparág jövőjét meghatározó dilemmák és lehetőségek köré építette a tematikát.
Hazai és nemzetközi szakemberek az alábbi témákban tartanak előadásokat és panelbeszélgetéseket
● Befektetés a zenébe: bevétel, profit, visszaforgatás
● Superfans, super listeners: üzleti lehetőségek a szuperrajongók kapcsán
● AI eszközök az új generáció karrierépítésében – friss kutatási eredmények
● Márkaépítés és mentális egészség a közösségi médiában
● Zenetanítás és tudásátadás a jövő zenészeinek és közönségének
● Hol buliznak a fiatalok ma? – „Murder of the dancefloor”
● Retró után: a régi-új popzene felemelkedése
● A vinyl reneszánsza – eladni és ellopni
● Sonic branding: a hangalapú márkaépítés lehetőségei
A szakmai program mellett idén is sor kerül a Music Hungary-díj átadására, amely immár negyedik alkalommal ismeri el a hazai könnyűzenei élet kiemelkedő alkotóit és háttérszereplőit.
Az első két este folyamán pedig a showcase program keretében Veszprém belvárosának három helyszínén több mint 25 fiatal, feltörekvő előadó ad ingyenes koncertet – a jazz-poptól a trapig, a legfrissebb hazai zenei trendeket képviselve.
Kiemelt kép: illusztráció/Freepik