Előadó: | Majka |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
Schrank Doma Majoros Péter Váradi József Gémesi Péter |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Game:
Itt van ti nektek egy újabb westcoast shit
a szarral együtt érkezik meg a legdurvább click
a testvéreim biztatása ez az, ami bátorít
ami erőt ad nekem, ami szétfeszít
ezért amikor a kezemet az égbe emelem majd
akkor emeld te is ez az, ami előre hajt
mert a legnagyobb dolog hogy megint nektek nyomom
mikor minden kéz az égbe magamat meg összeszarom
mikor olvasom a szádról, hogy mi az, amit mondok
nem a sok pénztől, hanem ettől leszek boldog
neked én, nekem meg bizony te vagy az isten
olyan isten, akinek a földön ellenfele nincsen
Tudod, nem szégyellem, összeteszem a két kezem
mert itt az idő h megköszönjem, h vagytok nekem
mert egy a lényeg egyet értsetek meg
Mondhat, bárki bármit nélkületek ez nem megy
Refrén:
Gyerünk hol a kezed, gyerünk!
Gyerünk hol a kezed, gyerünk!
Gyerünk anyabaszó, gyerünk!
Gyerünk hol a kezed, gyerünk!
Gyerünk hol a kezed, gyerünk!
Gyerünk hol a kezed, gyerünk!
Gyerünk anyabaszó, gyerünk!
Gyerünk anyabaszó, gyerünk!
Tyson:
Én Lehettem volna gangszter vagy gyilkos
lehetnék bent a sitten nem itt most
nektek osztogatnám az eszemet
hanem épp valakit fosztogatnék te eszement
én inkább a színpadon állok
és csak az igazság az, amitől szállok
mert tudom, hogy az kell, hogy csakis az számít
hogy kinek üt a szava, meg hogy kinek csak ámít
mert a rengeteg kamu, amiket kaptatok,
amiket vettetek, amiket hallottatok
az most mind véget ér, mert én itt vagyok
a spanokkal együtt igazit oszthatok
mi nem csapunk be senkit az nem lehet,
ember a mi közönségünket tisztelni kell
a rossztól mindegyiket féltjük,
mert mi értük vagyunk, ők pedig értünk
Refrén:
Gyerünk hol a kezed, gyerünk!
Gyerünk hol a kezed, gyerünk!
Gyerünk anyabaszó, gyerünk!
Gyerünk hol a kezed, gyerünk!
Gyerünk hol a kezed, gyerünk!
Gyerünk hol a kezed, gyerünk!
Gyerünk anyabaszó, gyerünk!
Gyerünk anyabaszó, gyerünk!
Majka:
Mindegy hogy mit csinálsz
jól jársz, a végén úgyis szállsz
mindegy hogy megtennéd
mindegy hogy éreznéd
csak tedd, fel bátran hadd lássam hol a kezed
Érezd, hogy a tömeg most egy emberként követ
mert ordítoznak, sikoltoznak, szétrúgják a házat
mindegy nekik öcsém csak az első sorból lássa
hogy mekkora bulit csinál ez a három anyabaszó
a Tyson, a Game meg a büdös ózdi suttyó
óó nem látom fenn a kezedet
óó nem látom fenn a kezedet
óó nem látom fenn a kezedet
óó érezd a gyilkos ütemet
óó nem látom fenn a kezedet
óó nem látom fenn a kezedet
óó nem látom fenn a kezedet
óó érezd a gyilkos ütemet
Refrén:
Gyerünk hol a kezed, gyerünk!
Gyerünk hol a kezed, gyerünk!
Gyerünk anyabaszó, gyerünk!
Gyerünk hol a kezed, gyerünk!
Gyerünk hol a kezed, gyerünk!
Gyerünk hol a kezed, gyerünk!
Gyerünk anyabaszó, gyerünk!
Gyerünk anyabaszó, gyerünk!
Végre megérkezett a pop koronázatlan királynőjének, Dua Lipának harmadik nagylemeze, a Radical Optimism, amely 11 dalból áll. Az énekesnő egyedüllétét kiemelő album első felvétele beszédesen az „End Of An Era” (azaz: egy éra vége) címet viseli és olyan slágerek gyűjteménye, mint a „Houdini”, a „Training Season” és az „Illusion”. Dua „pszichedelikus popként” írja le új lemezét, megjegyezve róla, hogy „olyan kiállások és különféle hangzások keveréke ez, amit ha csukott szemmel hallgatsz, akkor egy kész, vizuális világ tárul eléd”.
„Az albumot a szingliségem alatt írtam” – mondta el Dua. „Mindig valami vicces történettel érkeztem a stúdióba, és mindegyik más-más dalt inspirált. Van egy lazaság és őszinteség, ami korábban nem volt meg bennem.”
Az album elkészítésekor a világsztár olyan kivételes művészekkel dolgozott együtt, mint Caroline Ailin (Dua Lipa: New Rules), Danny L. Harle (Caroline Polachek, Charli XCX), Tobias Jesso Jr. (Adele) és Kevin Parker, akit művésznevén Tame Impalaként ismerhet a nagyvilág.
Dua hozzátette: „Mindenki háttere és munkamódszerei jól összeálltak barátként és zeneileg is.” Így folytatta: „Nagyon nyitottak voltunk egymással, és úgy éreztem abban a szobában, hogy sebezhető lehetek, és szabadon beszélhetek a tapasztalataimról. Ennek a zeneisége olyan gazdagnak és izgalmasnak hatott, és szerettem volna ebben teljesen elmerülni és részese lenni.”
A Dua önfelfedezése által ihletett Radical Optimism egy olyan anyag, amelyben értelmet nyer a tiszta öröm és boldogság megélése azokban a helyzetekben is, amelyeket korábban lehetetlennek tűnt elfogadnunk.
A 11 szám közül egy igazán mély jelentésű, a „These Walls” kapott fókuszt a Spotifyon, amelyről elárulta az énekesnő a Zane Lowe-nak adott, nemrég közzétett interjújában, hogy:
„Van ez a közhely, hogy "ó, ha ezek a falak beszélni tudnának, tudod, mit mondanának". Szerintem érezhető az az energia, amikor besétálsz egy szobába és két ember veszekedett, vagy ideges.”
„Azt gondolom, hogy elkerülhetetlen az a beszélgetés, amit senki sem akar, de meg kell tenni, valakinek ki kell szállnia, és bármennyire is fájdalmas, ez általában megfelelő okok miatt történik, mert rólad van szó, és a megérzésed mindig megmondja, hogy valami jó vagy nem…”
Íme a Radical Optimism dallistája:
1. End Of An Era
2. Houdini
3. Training Season
4. These Walls
5. Whatcha Doing
6. French Exit
7. Illusion
8. Falling Forever
9. Anything For Love
10. Maria
11. Happy For You
Fotók: Dua Lipa