



Intro-refrén:
Miért érzem azt hogy semmit nem érek?
Miért nem kapok soha, amikor mástól kérek?
Miért nevetek kívül amikor belül félek?
Miért nem hiszem, hogy fontos lehet még az élet?
Miért érzem azt, hogy semmit sem érek?
Miért nem kapok soha, amikor mástól kérek?
Miért nevetek kívül, mikor belül félek?
Miért nem hiszem el, hogy fontos lehet még az élet?
Mondd kettőnk között az összetartó kötél meddig ér?
Ha elszakad én nem küzdök már tovább az életért
De elvesztem a zajban és hiába kereslek,
már érzem a súlyát az elfelejtett tettnek
Néha sírok mikor a szép emlékekre gondolok
és belül megfogadtam százszor, minden szót megfontolok
Mielőtt kiejtem őket, hiszen csak fájdalmat okoznak
és minden apró hibát az egekig felfokoznak
Miért az az élet rendje, hogy elmúlik, ami éltetett?
Miért nem látjuk a középutat, miért látjuk csak a végletet?
Most kinézek az ég felé és arra gondolok,
mikor leszünk végre igazán boldogok?
Refrén Addamz énekli
Most sírok, de senki nem hallhatja a hangomat
A fájdalmamat elrejtem és a régi dolgokat
Mik összekötöttek vele messzire elhajítom
és a régi elfáradt motort most újra beindítom
Hogy legyen egy társam, aki velem van ha félek
Hogy amikor zenélek érezzem, hogy valamit érek
Régen kitöltötted az űrt, de most újra űrt érzek
és már nem adsz erőt, mikor a fájdalomtól vérzek
Tudom, hogy nem lesz soha fontos az élet
Már nem nevetek kívül, hiszen belül félek
Már tudom, hogy nem kapok soha, amikor kérek
S nem hiszem hogy vagyok valaki, mikor semmit sem érek
Refrén Noryka énekli
Refrén Addamz énekli
Refrén Noryka énelki


Közeleg a Carson Coma ötödik nagylemeze, de még itt egy utolsó single, a Szemüveg: nem mással, mint Dzsúdlóval kiegészülve.
Egy szürreális szerelmes dal a látás érzékszervének elvesztéséről - és annak megtalálásról egy emberben.
Megérkezett a Szemüveg
“A dal vezérgondolatát, miszerint ha a megfelelő partnerrel éled az életedet, akkor minden, ami addig ködös és homályos volt, kitisztul, így pedig jobban rálátsz mind a világra, mind saját magadra, a -4.5-ös rövidlátásom, valamint mind a tényleges, mind a metaforikus szemüvegem inspirálta.
(Dzsúdló) Marcival már kezdő előadó korunk óta vagyunk nagyon jó barátok - az elmúlt években többször kacérkodtunk a közös dal gondolatával
többször neki is futottunk, de a próbálkozások ellenére valahogy ezelőtt még nem sikerült olyan számot összehoznunk, amiről érezhető, hogy ez nem csak két, egymás munkásságát elismerő előadó együttműködése, hanem két barát közös alkotása. Ezzel szemben a Szemüveg nagyon organikusan gurult ki: a stúdiózás és a klipforgatás során azt éreztem, hogy
egy alternatív univerzumban Dzsúdló nyugodtan lehetne a 7. Carson Coma tag!”
- árulta el a dalról Fekete Giorgio, a zenekar frontembere.
Az érzékszervek elnémulnak, a valóság elmosódik, és csak egy dolog marad éles: te
A dal egy bizarr, mégis gyengéd vallomás arról, milyen, amikor valakin keresztül próbáljuk értelmezni a világot - és közben így találjuk meg magunkat is igazán. A közös munkát Dzsúdló így idézte fel:
“Nagyon régóta benne volt a levegőben a közös a fiúkkal, szerintem minimum 2 éve beszélünk róla a Giorgioval, aztán idén megbeszéltük, hogy júniusban megindítjuk a stúdiózást Párizsban. Ez inkább lett mondjuk ráhangolódás, mert körülbelül az összes cuccunkat ami kellett volna a hasznos stúdiózáshoz otthonhagytuk, de demózni legalább tudtunk. Nem volt nehéz megtalálni a közös metszetet, régóta ismerjük egymást a srácokkal, egészen könnyen tudunk egymásra hangolódni zeneileg is.
Szerettem ennek a dalnak a folyamatát, a végeredményt meg még inkább.”
A Szemüveg a november 28-án megjelenő Purgatórium album utolsó kislemeze
Míg az előző, a lemez címadó dalában nem kisebb nevekkel, mint Krúbival és Beton.Hofival állt össze a zenekar, most Dzsúdlóval kiegészülve jelentkeznek egy újabb slágerrel. A dalokat élőben március 27-én hallhatja a közönség az MTK Sportparkban, a Purgatórium nagykoncerten.
Fotók: Carson Coma x Dzsúdló