Előadó: | Rómeó és Júlia (musical) |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: |
Galambos Attila |
G.M.H. Presgurvic |
|
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Musical |
Címkék: | feldolgozás [+] |
(Rómeó):
Angyal földi kertben,
nála csodás minden.
Ott még az ég is kékebb a kéknél.
Szeme tüzében boldogan égnél.
Ha nála járok,
templomcsend vár ott.
Ha átölel csendben,
eltűnt a külvilág.
Gond és bú nincs tovább,
minden rossz messze szállt
(Rómeó) Érte mindent (Júlia): Lőrinc barát!
(Rómeó) megtennék. (Júlia): Lőrinc barát,
(Rómeó) Érte (Júlia): Lőrinc barát!
(Rómeó) meg is halnék
(Rómeó) Ketrecben voltam (Júlia): Segítsen rajtunk!
(Rómeó) de megszöktem onnan (Júlia): Férjhez akarnak adni,....... Parishoz
(Rómeó) Felforr a vérem (Júlia): Én inkább meghalok!
(Rómeó):Vadásznak rám!
IGEN!
Ma éjjel titkom,
világgá ordítom
(ketten): A szerelem nem bűn!
Mártírok nem leszünk!
Vonuljon el a szennyes ár!
Ha szeretsz, a béke megtalál!
(Rómeó) Vonszolom magam Mantovába,
és érzem, hogy megbolondít,
hogy ő nincs itt
(Rómeó) Angyal (Júlia): Minden jelentéktelen
(Rómeó) földi kertben (Júlia): Még a viszály sem számít
(Rómeó) Nála (Júlia): úúúú
(Rómeó) csodás minden (Júlia): Minden jelentéktelen
(Rómeó) Ott még az ég is (Júlia): Csak ő legyen mindig itt
(Rómeó) kékebb a kéknél (Júlia): Remegek, úgy hiányzik
(Rómeó) Szeme tüzében (Júlia): Mért bűn ez? Mondd miért
(Rómeó) boldogan égnél (Júlia): Nem lehetünk egymásé?
(Rómeó) Ha nála járok (Júlia): úúú...
(Rómeó) templomcsend vár ott
Ha átölel csendben,
(ketten): Eltűnt a külvilág
Gond és bú nincs tovább
Minden rossz messzeszállt
óóóóóóóóó
"Úgy érzem, egy életem van, nem leszek félember
mer’ bent izzik a szabadság a véremben"
Nyolcszámos lemezzel jelentkezik májusi tripla Aréna-koncertje előtt Magyarország legnépszerűbb előadója. A skatulya I. című lemezről a mariana.árok már túlszárnyalta a 2,5 milliós megtekintést YouTube-on, a cipoe pedig szintén hasít: 1,6 millió megtekintésnél jár. Ezekhez érkezik most hat további dal.
A dalszerző-előadó így mesél a lemezről: „Korábban mindig próbáltam előre összeírni, megtervezni minden dalt, aszerint haladni az alkotómunkával, ahogyan a fejemben egy album összeállt. Viszont a zenekészítési folyamat ennek a szöges ellentéte. Megannyi ilyen tapasztalat után biztosra mondom, hogy a legjobb hangulatok, illetve a legértékesebb gondolatok és dallamok mindig akkor érkeznek, amikor nincs előre felvázolva, hogy vajon milyen lesz a teljes egész.
A skatulya I. című lemezen Azahriah új területekre lép. Ő maga így fogalmaz: „A skatulya albumsorozattal igyekszem a legkísérletezőbb, legszélsőségesebb hangzásokat próbálgatni, aztán a legjobbakat leválogatom, s végül egy összefüggő sztorivá igyekszem formálni a lemezen.” S hogy a kísérletezést mennyire komolyan veszi, azt mi sem bizonyítja jobban, mint a tartarosz című dal – ami egy metálszám. Hasonlóra – hogy egy, a karrierje csúcsán járó popsztár metáldallal rukkoljon elő – még a nemzetközi színtéren se nagyon akad példa. De hát ő maga énekli: izzik a szabadság a vérében.
A visualizerekben a mariana.árok klipjének különös, enigmatikus látványvilága köszön vissza (Emil Goodman munkái), a szövegek pedig a carpe diemtől a világvége-flessig igen széles skálán mozognak. Egy biztos: úgy lángol, hogy még a tenger mélyén se lehet kioltani.
Fotó: Azahriah