Nyugodt Srác:
A Srácok akcióba lépnek.
Most nem arról lesz szó, hogy jól betépnek,
Hanem mikor a Vesztegzárba belépnek.
Miután a roulette gép a pénzüket elnyerte.
A Nyugodt Srác mind a 200 Ft-ját elverte.
Egy pillanat alatt semmi se maradt.
Ma nem lesz meg a 6 barack.
Döntsd el, maradsz, vagy mész.
Valószínű, hogy a Nyugodt Srác ma nem lesz kész.
Most kell az ész, a Zsír Srác sört kunyerál.
Herold a hordónál matat, és nekik guberál.
A terv bejött: a sör az agyamban szuperál.
És arra késztet, hogy írjak,
Hogy segítségével minden szart kibírjak.
A Nyugodt Srác az árválkodó sört magának kinézi,
De jön Gellért, és kivégzi, hisz kiönti a szemét.
GELLÉRT, A FASZOM BELÉD!
Hangosan üvöltöm a nevét, ha lenne bökőm, böknék felé.
Hol van a relé, kikapcsolom, és iszok.
Ha lesz pisztolyom, megdöglesz, piszok.
Zsír Srác:
Nem tudom, mi van, más dimenzióba lépek.
Az is meglehet, hogy valakibe belelépek.
Várom a pillanatot, hogy leköphessem a DJ cipőjét,
Vagy lenyúlhassam a szar emberek nőjét.
De az is lehet, hogy csak humánus leszek,
És a szembejövő emberekkel földi jókat teszek.
Ülök a bárpultnál, csak teszem-veszem.
A Heroldot keresem, mit ad Isten, sörön akadt meg az eszem.
Atya Úristen, már csak 120 FT van a zsebemben.
Keresetem nincs, de bízom a diákhitelemben.
A zsírság és a mokányság segít: ez az ászom.
Az otthagyott, maradék söröket ösztönből levadászom.
Adjatok sört! Bassza meg a faszom!
De ha nem adtok, úgy is jó, a fejszét a hátatokba baszom.
A Zsír Srác mindenkit lepulloz,
De a legnagyobb baj, hogy a sor végén kullog,
Pedig a sor elején kellene, hogy legyen,
Hogy a csont helyett a velőből egyen.
Schoblocher Barbaráék feltöltötték jó energiákkal a Park közönségét
A 2011 őszén alakult Blahalouisiana Székesfehérvárról indult. Akkor beat-rock/pop-soul zenekarként aposztrofálta magát. A csapat azonban a tavaly megjelent Sötét Villám című lemez után napjainkban már egy, az eddiginél jóval színesebb zenei világba kalauzol. Az Amore (de nem veled) című szerzeménnyel a Blahalouisiana a közelmúltban le is leplezte az új érát.
A Parkban július 17-én tartott fellépésen a már ismert számokon kívül újdonságok is várták a rajongókat: a Blahalouisiana júliusig ugyanis több új dal megjelenését tervezi, melyeknek előszele már a budapesti koncerten is érzékelhető volt. Az estét Molnár Tamás nyitotta a Blahalouisiana előtt.
Blahalouisiana-dalszövegek itt.
Az este főszereplője a Blahalouisiana, és énekesnője, Schoblocher Barbara nem arról ismert, hogy megbújik a sarokban. A frontember öltözködése, karakteres hangszíne, hangjának intenzitása és dalszövegeinek tartalma mind megköveteli a maximális figyelmet. Mindemellett Barbara igazán kellemes jelenség a személyisége szempontjából is: a közönséggel együtt lélegezve vezette végig a koncertet, jóleső együtt-rezgéseket generálva.
A már a friss sajtófotókon is egészen üde stílust magára öltött formáció a közelmúltban megjelent Amore (de nem veled) című, az új érát előrevetítő dala mellett a koncert dallistájában a legnagyobb favoritok is helyet kaptak: a Túl távol, elég közel, a Szeressetek, a Faliórák vagy a Testemnek ha engedem.
Mi is az a friss éra, amellyel beharangozták a fővárosi koncertet?
Innen szép a győzelem, Ahol összeér összeér, Éllek túl, Ott van a nap, Nem ereszt – ilyen nótákkal is pakolta tele az estét a Blahalouisiana. Barbi párja, Apey (azaz Áron András, akivel több formációban is együtt zenélnek — így az Áron András & The Black Circle Orchestra-ban is) mély hatással van az énekesnő stílusára. Áron András igazi multi-instrumentalista multitálentum, aki a metalos gyökerei ellenére otthonosan mozog többek között a country világában is. Ebben pedig Barbi is remekül működik, s egyúttal finoman, jó érzékkel be is építi a stílus elemeit saját formációjába.
Mára a konga, a szaxofon, a földszínek alkalmazása, a béke és a szeretet hangsúlyozása, hippi-életérzés mind komfortosan vibrál a Blahalouisiana dalaival.
Beat, rock, kultúrház, háttérfüggöny és táncdalfesztivál
A látvány – Beatles-koncertek és a hetvenes éveket idéző, művelődési házas diszkók archív képkockáival, valamint a színpadon háttérként alkalmazott, szintén a kultúrház-érzetet keltő, finoman megvilágított drapériákkal egészült ki. Mindez a táncdalfesztiválok korszakába repített vissza. A beat és a rock volt a főszereplő. Több volt a félháznál a Parkban, a zenekar pedig láthatóan lazán, könnyedén létezett a színpadon. Élvezték azt a felhőtlen vibe-ot, amit ez az új irány hozzád a koncerthez.
Ez az összhatás a korábbi, Kovács Kati-Schoblocher Barbi duettet is megidézte.
Ha érdekel, milyen volt a látvány és az érzések a Parkban, nézd meg ezt a videót a korábbi duettről. Remekül leírja a fővárosi Blahalouisiana-koncert hangulatát.
A Faliórák annyira csúcsra járatta az érzelmeket, hogy Barbi sírva fakadt
– Bármennyire szeretek szerelmes lenni, a mai koncert érzése annál sokkal jobb
– fogalmazott az énekesnő.
A Vaksötét ezt követően akusztikus verzióban hangzott el és adott némi nyugvópontot az estének, hogy aztán a Kedvenc naplementém ismét felrázza a közönséget. A Szeressetek pedig tovább kontrázta a hangulatot.
Az estét az új sláger, az Amore zárta: temperamentumos, olaszos életérzést hagyva maga után.
– Vigyétek el ezt a sok pozitív energiát oda, ahol a legnagyobb szükség van rá. Meg tudjuk menteni a világot, elegen vagyunk itt és most ehhez
– tette hozzá Barbi.
Fotók: Blahalouisiana