Jelmez, amiben lát a világ
Nekem nem kell ez
Nem számít a sok like
Hiába oltogatsz Instán
Mikor egy senki vagy kislány
Ez a sok kis csajszi,
mind el van tévedve
Fogalmuk sincs arról,
hogy mi fontos az életbe
Egy selfie az Instára,
snap filter a képekre
De mondd, mikor készültök fel
a nagybetűs életre
Oké, oké, mondd,
mikor leszel felnőtt
Mondd, mikor törekedsz
arra hogy fejlődj
Mondd, hogyan akarsz
megállni a lejtőn
Mikor az eszedet elvette
egy vizuális világ
És nem nyílik az ejtőernyőd
Yeah, yeah, ó
minek játszod a hercegnőt?
Jelmez, amiben lát a világ
Nekem nem kell ez
Nem számít a sok like
Hiába oltogatsz Instán
Mikor egy senki vagy kislány
Emlékezz, ahogyan jöttél
úgy mész majd el
Nem az Instán posztoltakból pörög
az utolsó filmed le
Tudd, hogy a jövődre nem hat
a Highlighter, azért dolgozni kell
Mindenki kivétel,
közben mindenki térdel
Hogyha ma nem posztolsz
semmire nem gondolsz
Nézz magadba, mielőtt
bárkit megszólsz
Jelmez, amiben lát a világ
Nekem nem kell ez
Nem számít a sok like
Hiába oltogatsz Instán
Mikor egy senki vagy kislány
Ez a sok kis csávó,
mind el van tévedve
Az eszüket játsszák csak,
fent a neten kérkedve
Becsekkolsz a facebook-ra,
pedig fel se vagy ébredve
De mondd, hova mentek
egymás után sorba bégetve
Oké, oké, te
hogyan indulsz reggel
Mikor az életed legelőször elver
Mikor annyi lesz a
számla, mint a tenger
Mikor keresztül megy
rajtad a sors
Mint egy 13 tonnás
bazi nagy úthenger
Yeah, yeah, ó
mikor lesz belőled ember?
Jelmez, amiben lát a világ
Nekem nem kell ez
Nem számít a sok like
Hiába oltogatsz Instán
Mikor egy senki vagy kislány
"Úgy érzem, egy életem van, nem leszek félember
mer’ bent izzik a szabadság a véremben"
Nyolcszámos lemezzel jelentkezik májusi tripla Aréna-koncertje előtt Magyarország legnépszerűbb előadója. A skatulya I. című lemezről a mariana.árok már túlszárnyalta a 2,5 milliós megtekintést YouTube-on, a cipoe pedig szintén hasít: 1,6 millió megtekintésnél jár. Ezekhez érkezik most hat további dal.
A dalszerző-előadó így mesél a lemezről: „Korábban mindig próbáltam előre összeírni, megtervezni minden dalt, aszerint haladni az alkotómunkával, ahogyan a fejemben egy album összeállt. Viszont a zenekészítési folyamat ennek a szöges ellentéte. Megannyi ilyen tapasztalat után biztosra mondom, hogy a legjobb hangulatok, illetve a legértékesebb gondolatok és dallamok mindig akkor érkeznek, amikor nincs előre felvázolva, hogy vajon milyen lesz a teljes egész.
A skatulya I. című lemezen Azahriah új területekre lép. Ő maga így fogalmaz: „A skatulya albumsorozattal igyekszem a legkísérletezőbb, legszélsőségesebb hangzásokat próbálgatni, aztán a legjobbakat leválogatom, s végül egy összefüggő sztorivá igyekszem formálni a lemezen.” S hogy a kísérletezést mennyire komolyan veszi, azt mi sem bizonyítja jobban, mint a tartarosz című dal – ami egy metálszám. Hasonlóra – hogy egy, a karrierje csúcsán járó popsztár metáldallal rukkoljon elő – még a nemzetközi színtéren se nagyon akad példa. De hát ő maga énekli: izzik a szabadság a vérében.
A visualizerekben a mariana.árok klipjének különös, enigmatikus látványvilága köszön vissza (Emil Goodman munkái), a szövegek pedig a carpe diemtől a világvége-flessig igen széles skálán mozognak. Egy biztos: úgy lángol, hogy még a tenger mélyén se lehet kioltani.
Fotó: Azahriah