Előadó: | Hiro |
---|---|
Album: | Keressük! |
Szövegírók: | Keressük a szövegírót! |
Keressük a zeneszerzőt! | |
Kiadó: | Keressük! |
Stílus: | Keressük! |
Címkék: | Keressük! |
Ne érints többé már,
Ne érints többé már
Nekem nem kell hazudnod, mert tudom hogy hol jártál
Ne érints többé már,
Ne érints többé már
A szemedbe látom, hogy megint - hogy megint nála voltál
Nem tudtam, hogy így van ez
Hogy amit szerettem most tönkre tesz
Nem tudtam, hogy így van ez
Hogy a kimondott szóból hazugság lesz (2x)
Eljátszottad ügyesen, hogy neked ennyit ér
És hogy nem voltál soha oda így valakiér’
Már megtanultam nem minden igaz ami szép
De nem értem, hogy miért?!
Te azt hiszed, hogy körülötted forog a világ
És akármi történik az nem a te hibád
Nekem ne magyarázd meg a hazugságaid lány,
Én csak annyit fogok kérni tőled hogy:
Ne érints többé már,
Ne érints többé már
Nekem nem kell hazudnod, mert tudom hogy hol jártál
Ne érints többé már,
Ne érints többé már
A szemedbe látom, hogy megint - hogy megint nála voltál
Ne szédíts többé már
Elhagylak, így jártál
Van jobb aki engem vár
Millió rózsa, vázával
Lehoztam volna százával
A csillagokat a NASA-val
A számod tárcsáztam, az illatod maradt a párnámban
Tudtam hogy másnál vagy,
És ez fáj
Ne érints többé már, nem hiányzik a régi nyár, pedig ő azért rinyál
Vissza nem hozhatnád, nem az én hibám
Ne érints többé már,
Ne érints többé már
Nekem nem kell hazudnod, mert tudom hogy hol jártál
Ne érints többé már,
Ne érints többé már
A szemedbe látom, hogy megint - hogy megint nála voltál
Sikeres showcase-nappal indult, majd változatos kanyarokkal, katartikus pillanatokkal és felfedezésekkel folytatódott a Bartók Tavasz keretében megrendezett Ritmo.
Ígéretéhez híven élményekben gazdag, globális merítést adott a 2024-es Budapest Ritmo háromnapos zenei utazása április 11-13. között. Gérald Toto varázslatos afro–francia sanzonjai, Gaye Su Akyol galaktikus karizmája, a BCUC által vezényelt transzszeánsz és a Puuluup felszabadult folkja ejtette rabul a közönséget.
Boldog arcok, a tavaszi estén teraszon pihegő közönség, networképítő nemzetközi szakemberek töltötték meg az Akvárium Klubot a Ritmo két fő koncert napján. A „felfedezések fesztiválja” szinte mindent felvonultatott, amit a műfajtól elvárhatunk: elmélyült pillanatokat, távoli kultúrák üzenetét és önfeledt bulit.
Gérald Toto
A hazai közönség imádta Gaye Su Akyol anatóliai pszichedéliáját, a BCUC afrofuturista őrületét, Gérald Toto simogató hangját és stílusát, vagy a Duckshell és Luca Bassanese közreműködését a Bella ciao erejéig. Az Erzsébet téren a legfiatalabb korosztály is kitáncolhatta magát a Duckshell és a Hét Hat Club ingyenes koncertjein. A Puuluup megnevettette és megtáncoltatta a hallgatóságot, míg a Romano Drom Terne Čhavéval közösen adott jubileumi koncertje ünnepi hangulatban telt. Az időjárás is kedvezett a fesztivál hangulatának, amihez tökéletes aláfestést adott Cyborg Templar és Tibsā az Akvárium teraszán.
A showcase-napon a hagyományos népzenétől a dark folkon át az elektronikus fúzióig vonultak fel térségünk zenei dialektusai.
Minden produkció telt házzal ment a Szimpla Kertben, a fellépések hatására több meghívást kaptak a zenekarok, ami a Ritmo egyik kiemelt törekvése. Sikerrel, az eddigi legmagasabb részvétellel zárult a Ritmo szakmai programja is a Magyar Zene Házában. Chris Eckmann, a ljubljanai székhelyű Glitterbeat kiadó alapítója kapta idén a Budapest Ritmo Díjat és az azzal járó egyedi bakelit lemezt, amelyet Weyer Balázs, a Hangvető programigazgatója adott át. A filmprogram idei különlegessége, Vincent Moon és a Dalinda közös alkotása erős szakmai visszhangot keltett.
A világzenei fesztivál idén is hozta, amitől jellegzetes és különleges ez a programsorozatot: nemzetközi szakemberektől az olasz költő-aktivistán át a dél-afrikai punk kollektíváig és a kíváncsi közönségig, mindenki találkozott a Ritmo sajátos erőterében.
Fotók: Pesthy Márton